Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 85 EersteEerste ... 1220212223243272 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 842

Discussie: Over de moderatie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Ik zeg toch niet dat iemand een aandachtshoer noemen leuk is? Het kan wel gewoon de waarheid zijn natuurlijk,
    .

Ja... natuurlijk..sure..

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Serieus? Mensen een aandachtshoer noemen is leuk maar een grappige verbastering van zijn naam is denigrerend? Niet mijn normen.

Als je een grappige verbastering al een belediging vindt dan getuigt het waar ik vandaan kom van een dubbele moraal door het toe te staan dat je "Sterf Kuthoer" in kapitalen toegeschreeuwd wordt.
    Nu je het er toch over hebt: in een PB naar de topic starter, in een niet zo ver verleden, noemde ik hem 'spijker'. In een verder volledig serieus bericht, dus nog geen hint van plagen of niet serieus nemen. Ik zag daar geen enkel probleem in, maar je wil niet weten wat een diarree aan onredelijkheden ik over me heen kreeg, niet in het minst om die benaming. Ik begreep er geen hol van, want spike=spijker, valt niks op af te dingen, maarreh....ja hoor, Pepe, jij bent uiterst respectloos geweest over de topic starter in dit topic
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Edit: Ach laat ook maar, dit wordt niets.

Ik probeer niet eens meer te winnen:

PC gaat uit, heb nog een leven naast het forum
    Slapjanus! Je kunt toch ook wel 's toegeven dat je het soms bij het verkeerde eind hebt? (Ik doe niet anders. )
    Maar eigenlijk doe je dat al met zo'n post.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Nu je het er toch over hebt: in een PB naar de topic starter, in een niet zo ver verleden, noemde ik hem 'spijker'. In een verder volledig serieus bericht, dus nog geen hint van plagen of niet serieus nemen. Ik zag daar geen enkel probleem in, maar je wil niet weten wat een diarree aan onredelijkheden ik over me heen kreeg, niet in het minst om die benaming. Ik begreep er geen hol van, want spike=spijker, valt niks op af te dingen, maarreh....ja hoor, Pepe, jij bent uiterst respectloos geweest over de topic starter in dit topic
    Goed dat we even hebben kunnen bijpraten. Volgende keer neem ik koekjes mee

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    @Bram+: Wat jij beschrijft, is toch niet wat er gebeurt als je de accounts van mensen die hun lidmaatschap opzeggen allemaal in "ex-gebruiker" verandert?

Jij blijft kijken naar de gewiste accounts. Die doen niet ter zake als het gaat om het conflict waar ik op doel. Het gaat juist om de nieuwe naam van het account (in dit voorbeeld steeds "ex-gebruiker"). Die mag niet reeds bestaan in de tabel... ongeacht welke account je verder wilt wissen... DIE doen er niet meer toe.
    En je probeert volgens mij steeds een technische mogelijkheid te bewijzen juist met die accounts die er niet meer toe doen voor het probleem .

[edit]Maar 't gaat onderhand niet echt meer om iets wat er nu helemaal toe doet. We kunnen 't er misschien beter maar bij laten. We zien wel of die weg wordt gekozen en dan zien we wel of er problemen komen... en zo ja, welke dat dan zijn. Tegen die tijd kunnen we er nog wel ff over bekvechten .[/edit]
    Wil ik alleen nog wel even weten over welke 'tabel' je het hebt, want zover ik weet staan gewiste accounts niet meer in tabellen.

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Wil ik alleen nog wel even weten over welke 'tabel' je het hebt, want zover ik weet staan gewiste accounts niet meer in tabellen.
    Gewiste accounts staan niet meer in tabellen, maar inactieve accounts (zoals de "guest" account van drap en dus in ons toekomst-idee "ex-gebruiker") wel. DAT is juist waar we elkaar steeds niet vinden. Ik heb 't over die tabel waar OOK de inactieve accounts in staan en jij hebt 't over gewiste accounts.

We zijn 't volgens mij ook niet oneens, maar lullen keihard langs elkaar heen .

Senior Member

Standaard

Dat idee had ik ook

Nou ja, misschien vrijwilligers die het ook niet meer zo zien zitten hier op gitaarnet die mee willen doen aan een wetenschappelijke proef?

Iemand nog iets gehoord van Bass Blom?

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Slapjanus! Je kunt toch ook wel 's toegeven dat je het soms bij het verkeerde eind hebt? (Ik doe niet anders. )
    Maar eigenlijk doe je dat al met zo'n post.
    Slapjanus? Nee, ik neem mijn laptop mee naar de pizzaria om daar lekker verder te forummen. Da's lekker.

Bovendien, ik ben er heilig van overtuigd dat ik niet bij het verkeerde eind zit. Wat ik poste is mijn kant van het verhaal. Ben je het er niet mee eens prima.

Enige dat ik aangaf is dat ik het nut niet meer inzag van die discussie omdat mijn opmerking alleen ontweken/genegeerd werd.

Ik ben niet opgevoed met iets toegeven om er vanaf te zijn als ik er niet achter sta. Dat vind ik slap. Zou me nog liever doodvechten, dan me er zo laf onderuit lullen.

Kan best zijn dat we daarin van mening verschillen. Als jij liever de tweede optie kies, dan prima. heb ik alle respect voor.

Banned

Standaard

Sjesus heb ik al dit lekkers gemist, jammer.
    In het kort, je moet maar gewoon accepteren wat de mods hier doen of anders weg gaan, weg blijven is niet altijd makkelijk (ervaring).
    De mods luisteren van af het begin al niet naar kritiek en noemen je een zeikerd of jankerd als je er over begint en inhoudelijk reageren daar beginnen ze niet aan.
    Jammer maar helaas, ik accepteer het maar en ga gewoon af en toe tot aan de ban grens en laat het daarbij.
    Het heeft namelijk geen zin om er over te beginnen.

Maar als iemand er toch over begint haak ik graag aan

Herstel, als ik het over mods heb heb ik het in dit geval over een paar mods (het is niet geheel toeval natuurlijk dat het de mannetjes hieronder zijn) de meeste doen wat ze moeten en paar wat ze willen.
    Laatst gewijzigd door Kaboemba; 10 april 2009 om 23:25

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba Bekijk bericht
    Sjesus heb ik al dit lekkers gemist, jammer.
    In het kort, je moet maar gewoon accepteren wat de mods hier doen of anders weg gaan, weg blijven is niet altijd makkelijk (ervaring).
    De mods luisteren van af het begin al niet naar kritiek en noemen je een zeikerd of jankerd als je er over begint en inhoudelijk reageren daar beginnen ze niet aan.
    Jammer maar helaas, ik accepteer het maar en ga gewoon af en toe tot aan de ban grens en laat het daarbij.
    Het heeft namelijk geen zin om er over te beginnen.

Maar als iemand er toch over begint haak ik graag aan
    Rob, het wordt hoog tijd dat jij je eens verdiept in omgangsvormen, er zijn grenzen aan het acceptatienivo van de mods hier en die overschreid je met grote regelmaat. Als het je hier niet bevalt blijf dan gewoon lekker weg bijvoorbeeld.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten