http://link.marktplaats.nl/241929358
dit moet een grap zijn, of ze zijn zelf bij de benen genomen
/oude lullen modus aan/
ze speelden wel goed, heb er ook eentje gehad toen ik jong was
/oude lullen modus uit/![]()
Helaas verkoopt deze meneer zelf ook "kinder speelgoed". Ik heb mijn eerste gitaar een jaar of 3 geleden bij deze verkoper gekocht. Hij had wel duidelijk vermeld dat het een strat kloon was, met een later aangebracht Fender decal, maar de essen body bleek later van linde hout met een dun fineer topje.
Ook was de gitaar niet zo prof. afgesteld, wat hij wel altijd in zijn adv. zet. Topkam was te diep ingesneden, waardoor er een snaar behoorlijk rammelde.
In zijn adv. heeft hij het ook altijd over hetzelfde: snobisme is niet op zijn plaats, durf het vergelijk met "dit en dat" wel aan, prof. afgesteld, speeld als vanzelf, enz.
Volgens zijn eigen zeggen laten behoorlijk wat "brood"gitaristen hun gitaren bij hem afstellen, maar ik ben benieuwd hoeveel leden van dit forum hem kennen?
Naam B zegt bij mij vaak al genoeg....
Die mensen hebben vaak al iets te verbergen.
Zijn verhaal is puur gebaseerd op zijn mening en niet op harde feiten. Wat voor hardware zit er in... Wat voor een hout. Eigenlijk staat er niks anders dan lulkoek.
Erg jammer dat hij jou heeft belazerd. Snap niet dta mensne kunnen leven met de gedachte een ander een poot afgedraaid te hebben.
@Riky: Wil het nou niet gelijk een poot uitdraaien noemen, hij vroeg ook geen vermogen voor de gitaar, was geloof ik 100 of 125 euro. En ik ben natuurlijk zelf tot aankoop overgegaan. Ik had me toen misschien beter moeten voorbereiden, en me iets meer moeten verdiepen.
Ik heb later wel de gitaar opnieuw laten afstellen en een nieuwe topkam laten plaatsen bij de lokale gitaarshop, waardoor er wel wat kosten bovenop de aanschaf prijs kwamen. Achteraf had ik dus beter gelijk een duurdere gitaar kunnen kopen.
ik vind het gewaagd om te beweren dat de gitaar net zo goed is als een HAAR, FENDER en echt relic wil ik de gitaar ook niet noemen, beetje schuren met wax aan de hals kan ik ook, body is vind ik totaal niet gerelict enfin vind de combo met dat goud laminaat ook niet mooi.
maar wie weet speelt die echt goed en klinkt die als een klok![]()
Favorieten/bladwijzers