Geen idee, ik heb de Nova net een week. Maar eerlijk gezegd denk ik van niet, de Eventide had ik eerst bij m'n Pedaltone en bij de Mesa helemaal niets, toen miste ik ook geen delay. Chorus, delay en reverb zijn sowieso de effecten die ik het meest gebruik en die zitten zowel in de Eventide als in de TC.
Wat neemt die Box Of rock relatief veel ruimte in; bijna net zoveel als je DD20.
Mooi bordje verder!
Thanks!!
De BOR kan nog een 'trede' naar beneden en evt kan daarboven nog wat anders, ben nog aan het zoeken naar wat leuks
Ideeen???
Kun je de BOR niet boven of onder de BOSS FS-5U plaatsen en de Pitchblack op de plaats van de BOR?
Het volume pedaal heb ik aangepast:
Was stereo, nu mono. Met de schakelaar kan ik kiezen tussen volume pedaal en expressie pedaal voor de TimeFactor. Ledjes geven een welke functie actief is.
De twee zwarte kastjes link onderaan zijn ook voor de TimeFactor. De bovenste is "Bank Down", de onderste tap-tempo.
De 9 Volt voor de FX haal ik uit een zelfgebouwd kastje, goedkoop gestabaliseerde voeding van Conrad.
De 9 Volt voor de TimeFactor zit ook in dat kastje gebouwd, gewoon de adaptor gesloopt en het binnen werk ingebouwd.
De open ruimte is gereserveerd voor waarschijnlijk een Overdrive/Distortion, of misschien nog wel een Sparkle Drive.
Das een mooie eerste post! Mooi board zeg!
Gave board, RelicBert.
Ik ben jaloers op je Eventide, ik zit al een tijdje te sparen voor eentje.
Favorieten/bladwijzers