Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 191 van 1797 EersteEerste ... 911411811891901911921932012412916911191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.901 t/m 1.910 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gretschmen Bekijk bericht
    Hoi mannen,

Dank je wel voor jullie berichtjes.
    Tsja, wat moet ik er van zeggen.
    In ieder geval dat ik geen boef ben of oplichter maar een eerlijke muzikant die zoals jullie zeggen zijn 1000 euro niet terug kan krijgen door een verkoop van de gitaar! Ik heb destijds totaal niet getwijfeld of het een kopie zou kunnen zijn want hij speelde en klonk SUPER! Ik heb in het verleden ook een Gibson Les Paul Custom (de Black Beauty) gehad (ja, een echte met certificaat en alles erop en eraan) maar die speelde lang niet zo fijn als de gitaar die ik nu aanbied. Vandaar dat ik met verbazing jullie forum zit te lezen (ik kreeg een tip van een forum bezoeker dat er over mij en mijn gitaar geroddeld werd en dat is natuurlijk nooit leuk).
    Als het echt zo is als jullie zeggen dan baal ik.....
    Rob
    Tjsa, dat is zeker balen. Ik heb zelf een forumlid een keer over de vloer hiero gehad die een Tokai/Ibanez LEs Paul had laten ombouwen tot een Gibson en dat niet vertelde. Ik had het niet door, maar hij speelde super. Hij KLONK onversterkt (!) echter niet wat ik gewend was van een Gibson, dus heb m niet gekocht. Later ben ik via via erachter gekomen dat het een Japanse kopie was. NET aan de dans ontsnapt...

Standaard

goh, goed verhaal. jij toch blij dat je het niet gedaan hebt!

Senior Member

Standaard

Hoi mannen,

In ieder geval dat ik geen boef ben of oplichter maar een eerlijke muzikant die zoals jullie zeggen zijn 1000 euro niet terug kan krijgen door een verkoop van de gitaar! Ik heb destijds totaal niet getwijfeld of het een kopie zou kunnen zijn want hij speelde en klonk SUPER! Ik heb in het verleden ook een Gibson Les Paul Custom (de Black Beauty) gehad (ja, een echte met certificaat en alles erop en eraan) maar die speelde lang niet zo fijn als de gitaar die ik nu aanbied. Vandaar dat ik met verbazing jullie forum zit te lezen (ik kreeg een tip van een forum bezoeker dat er over mij en mijn gitaar geroddeld werd en dat is natuurlijk nooit leuk).
    Rob
    Is het misschien een idee om je advertentie aan te passen danwel te verwijderen?!

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Hoi mannen,

Rob
    Als dat ding echt zo goed is als je zegt is hij ondanks zijn twijfelachtige afkomst heus nog wel wat waard. Ik denk toch dat je je tekst moet aanpassen nu denken ze dat je een hoofdprijs verwach.

Senior Member

Standaard

@Rik: Ga je huiswerk 's maken en gedraag je.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ik heb net nog gepmed met Gretschmen en ik ben er van overtuigd dat hij oprecht is, persoonlijk zou ik ook niet zomaar iedereen op een forum geloven als men mij verteld dat ik een fake gitaar zou hebben zeker als ik er jaren met plezier opgespeeld heb en nooit een reden heb gehad om aan die gitaar te twijfelen
    ik heb hem deze links gestuurd met tips hoe de meeste fakes te vinden (er zijn nog meer dingen maar hiermee haal je al 99% eruit)

http://reviews.ebay.com/spotting-fak...00000001431008
    http://www.guitarsite.com/news/other...s_sold_in_usa/
    en hier die van gibson
    http://www.gibson.com/en-us/Lifestyl...erfeitGibsons/
    life sucks and then you die

Standaard

Voor de Fender kenners:

Ik kan deze kopen:

http://www.marktplaats.nl/index.php?...aster-usa.html

De grote vraag: is het een amerikaan (aan het serienummer te zien wel), en wat zou een goede prijs zijn/waar moet ik op letten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    (bericht verwijderd)
    Ja daar zitten we echt op te wachten

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    ik heb net nog gepmed met Gretschmen en ik ben er van overtuigd dat hij oprecht is
    Ik was degene die 'm op dit forum gewezen heeft. Dat hij oprecht is had ik ook al wel door. Dat hij "teleurgesteld" is ook...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renin Bekijk bericht
    Voor de Fender kenners:

Ik kan deze kopen:

http://www.marktplaats.nl/index.php?...aster-usa.html

De grote vraag: is het een amerikaan (aan het serienummer te zien wel), en wat zou een goede prijs zijn/waar moet ik op letten.
    Aan de brug, de bevestiging van het halselement, de kop, trussrodchannel & stringtree te zien is het inderdaad een American Standard. Prijs? Iets rond de 700€ (sticker, en een gewone zwarte, helemaal niets speciaal)
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten