Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 750 van 1214 EersteEerste ... 250650700740748749750751752760800850 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.491 t/m 7.500 van 12136
    Senior Member

Standaard

edit*oei, toch fout wss, nevermind*
    Ik twijfel ook nog een beetje. Ik heb een plank laten zagen van 72 op 36, dat zou dus nét moeten passen, sneaky.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik heb het niet gemeten maar volgens onderstaande plaatje lijkt mij de binnen-hoogtemaat 40 + 80 mm dus 12 cm.
    Trouwens, sinds wanneer heb jij zo enorm veel (of grote) pedalen?
    Heb je het pedalen virus te pakken?

hehe, ja, acht stuks nu....

st200 tuner, clyde wah,fulldrive, keeley comp,microvibe, direct drive, dd20 en SHO, pedalpower voeding. best veel.

en zingen he...

Senior Member

Standaard

Hehe, leuke verzameling!
    Je had ook nog de Pitchblack gekocht toch?
    Maar die komt of zit op een ander board?

Ik zit soms ook wel 's een beetje te twijfelen of ik ook niet zo'n SHO kloon in elkaar zou kunnen solderen.
    Op zich lijkt het me niet moeilijk maar ik twijfel een beetje of het wat is voor mij.
    Ik mis op zich wel wat "sparkle" in m'n clean sounds (vooral op de JVM) en heb dus het idee dat een SHO dit voor mijn gortdroge JVM zou kunnen toevoegen.

Ik vind de clean sound van een HOOK erg mooi, die heeft van zichzelf al een beetje zo'n "sparkle" had ik het idee toen ik hem een keertje mocht testen.
    De prijs van een HOOK is me domweg te hoog aangezien je er dan eigenlijk ook nog een midiswitcher zoals de Voodoo Lab GCX Guitar Audio Switcher bij moet kopen (en het liefst ook nog die mega dure maar o zo mooie 2x12 HOOK cab).

Standaard

Hehe, leuke verzameling!
    Je had ook nog de Pitchblack gekocht toch?
    Maar die komt of zit op een ander board?

Ik zit soms ook wel 's een beetje te twijfelen of ik ook niet zo'n SHO kloon in elkaar zou kunnen solderen.
    De Pitchblack zit op een ander board samen met een tubescreamer en d.i., ik gebruik die als ik akoestisch speel.

Die SHO kloon is erg makkelijk in elkaar te zetten en ja, het ding geeft wel wat sparkle, maar of het is wat je zoekt weet ik niet. Hij reageert ook anders als ie NA een buffer staat.

Misschien een Sonic(pedaal) Maximizer van BBE of een Boss Enhancer proberen?Niet mijn ding hoor, zo'n oplossing overigens.
    Ik vond het geluid van de HOOK el34 top nogal droog, maar eigenlijk klonk er geen een echt hetzelfde. Ik was veel meer gecharmeerd van de 6L6 versie, daar haalden we behoorlijke Mayer sounds uit! Niet sprankelend, wel DIK! Ik speel ook vaak met mijn twinreverb en die klinkt toch echt het beste, het clean van dat ding is alles, sprankelend, dik , hard, subtiel en goed articulerend.Switchen tussen de plexi en de twin zou ideaal zijn, maar die hernia he...

Senior Member

Standaard

Zo mijn nieuwe boardje wat ik bij mijn hook ga gebruiken! Stroom moet nog even gewired worden.

Senior Member

Standaard

nice man! lijkt qua soorten pedaaltjes een beetje op mijn boardje bij mijn HOOK.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door future2future Bekijk bericht

Nee just kidding, zo precies zijn ze niet. Wel veel overeenkomsten, maar hey, als ik geld had had het er ongeveer het zelfde uitgezien!
    Hoe klinkt die Sonic Distortion? 'Welke' Landau-sound is dat? Kun je zeggen een opgevoerde tubescreamer?
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht

Nee just kidding, zo precies zijn ze niet. Wel veel overeenkomsten, maar hey, als ik geld had had het er ongeveer het zelfde uitgezien!
    Hoe klinkt die Sonic Distortion? 'Welke' Landau-sound is dat? Kun je zeggen een opgevoerde tubescreamer?
    Haha wel als je weet dat ik eerst ook dat volume pedaal had en dat landau soms zijn SD-9 inwisselt voor de RC ;p haha

SD-9: Te ek ding, als je ermee weet om te gaan. Als standalone rauwe en dik. Als boost geeft het een smerigheid en een flinke gain boost. Zelfs als je de gain gewoon bijna uitzet. De Toneknop is bijna niet te gebruiken, de moet helemaal uit staan of een heeeeel klein beetje open, alles daarboven is te veel treble.

Welke Landau sound? Eigenlijk elke hogere gain sound. Hij gebruikt hem als boost op beide kanalen, maar vooral op kanaal 2 van zijn OD-100, als hij echt in de 5e versnelling wil qua ruigheid.

Senior Member

Standaard

Klinkt goed!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Op zich lijkt het me niet moeilijk maar ik twijfel een beetje of het wat is voor mij.
    Ik mis op zich wel wat "sparkle" in m'n clean sounds (vooral op de JVM) en heb dus het idee dat een SHO dit voor mijn gortdroge JVM zou kunnen toevoegen.
    sparkle in je clean sound kun je helemaal krijgen met die SHO en zo'n kitje in elkaar draaien is echt niet moeilijk.

gewoon doen
    pokkel'n

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten