Ik krijg dr beste GAS van. Zo'n grote klus is het niet, alleen de hardware moet er nog op. De frets zien er goed uit zo op de foto, pfff. En bedankt.
Ik krijg dr beste GAS van. Zo'n grote klus is het niet, alleen de hardware moet er nog op. De frets zien er goed uit zo op de foto, pfff. En bedankt.
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
ziet er wel gaaf uit, k heb ook wel zin zo'n gitaar nieuw leven in te blazen.
ik verwonder alleen wat deze tekst impliceert: "The shown guitar is for demo and not part of this auction!"
staat in de beschrijving. misschien heeft iemand een verklaring?
Misschien gaat dat om al die gitaren in die winkel ofzo?
Ik denk dat ze zoiets bedoelen ja, gezien de feedback is het wel een betrouwbare zaak.
Maar ik zou Rinze of Koentjo deze gitaar toch niet aanraden, het ding zal toch niet voor niets gekannibaliseerd zijn. of het hout resoneert niet fijn, of de hals is getordeerd of zo. Of ben ik nu te achterdochtig?
ALLES IS VERKOCHT!
De kop is gescheurd en gerepareerd!!
Misschien nog andere niet zichtbare gebreken?
tsja, ik zag het. daarnaast is 1 van de pots "ingedrukt", met dit soort objecten weet je het maar nooit.
ik zat er zelf ook al dingen achter te zoeken, waarom zou je alle hardware van een gitaar halen om daarna body+neck appart te verkopen? er is vast een goede rede voor...
Laatst gewijzigd door koentjo; 29 maart 2009 om 15:31
imho2, en op een lp staan dots ook niet, moet gewoon een leuke parelmoerinleg in. En de cutaway is te scherp.
ALLES IS VERKOCHT!
Hier
Een Tokai ST-40 Met Suhr V60's voor 500e
Dit lijkt me toch een goede deal. Alleen jammer dat er geen foto's bij de advertentie staan!
Te koop aangeboden:
- Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
- SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
- Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-
niet echt een tip maar was er wel benieuwd naar.
zag het toevallig op marktplaats voorbijkomen,
wat is dit in vredesnaam voor een model/merk gitaar:
Marktplaats: Oldschool Elektrische gitaar
Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Blackmore
Favorieten/bladwijzers