Hoi Kellet
Wat is die wahpad en heb je misschien 'n linkje?
OT:
langzamerhand word bij mij duidelijk welke pedalen ik iig. op m'n main-mini-board wil hebben en qua case/board zit ik te denken 'n alu-koffer om te bouwen. Afgelopen middag was ik bij 'n Gamma maar zag ik helaas geen geschikte modellen. 'n Vriend van mij heeft er 1 waarbij de sluiting v/h deksel "gemod" kon worden zodat het deksel als board dient en het andere gedeelte als afscherming/etc. Iemand tips?
Planning nu:
tuner
wah
phaser
1 of 2 overdrives (misschien incl. de BadMonkey wegens speaker-simulated output)
chorus/delay/panner (1 v/d 3)
http://www.glab.com.pl/true_bypass_wah-pad_en
Het is een druk-gevoelige plaat waar je je favoriete wahpedaal op zet en aansluit (ook True Bypass..).
Je laat je Wah gewoon altijd aan staan, maar het signaal gaat pas door de Wah, als je je voet op het pedaal zet. Zeer handig, snel en geruisloos.
Goeie demo ervan op YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=M7QL37nKcR0
Zooooo! het heeft even geduurd, maar de nieuwe plank is af!
dit was het idee, deze pedalen zouden erop moeten!
Tadaa!!![]()
Aan de linker kant zit een Powercon aansluting, plus 2 out's.
Aan de rechterkant heb ik een gat geboord bij de wah ( voor de input. ) er komt misschien nog een Masoti Whitbox in!
----
// City Of Life //
Tight joene, ziet er netjes uit! Maar waarom drie distortionpedalen? Over wat voor versterker speel je eigenlijk?
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Wauw, respect!
Wat een prachtig bordje man, geniaal gedaan..
De hele case zelf gemaakt?
Ben je dr lang mee bezig geweest? Vond je het moeilijk?
Als ik een bord ga maken wil ik ook iets in deze richting.. Waar ben je begonnen? Alles exact uigemeten?
Wat een vragen, alvast bedankt, ziet dr tof uit jonge![]()
DIFF - www.difftheband.com
Ik speel nu sinds gisteren op 2 ( had er eerst 1 ) Mesa Boogie Caliber 50+
De ocd gebruik ik voor een klein randje, de Crunchbox voor een zware gain sound, en de plexitone voor crunch en boost!
Ik ga je rijtje maar even bij langs!
- Nee het is een Showmaster 48 ( het paste geniaal erin!)
- Ik ben er al met al, 2 weken mee bezig geweest!
- Ik ben begonnen met pedalen, afmetingen opzoeken en deze in photoshop te plakken. Zodat ik kon kijken of alles in de kist past!
En thanks man!
----
// City Of Life //
Joene heb je geen pedalen in de FX loop?
Zo ja, gebruik je dan een stereo kabel bij één van die jack in/outputs?
Mooi gedaan trouwens!
Favorieten/bladwijzers