Het is een Behringer guitar denoiser( noise gate)...
Er zit ook een preamp in die ik gebruikte om het preamp signaal van de 5150 wat op te peppen zodat er genoeg signaal In de GMajor binnenging... zonder kwam er maar géén beweging in de ledjes van het ingangsignaal, behalve wanneer het volume de hoogte in ging...
De noise gate doet het trouwens goed...
Golden shower?![]()
Mijn stack:
Mesa Rect-o-verb 50 watter, denk een jaartje of twaalf oud, en mijn half jaar oude vintage 30 closed back, alles in op maat gemaakte cases van de Case Company uit Limburg. Absolute aanrader als je nog cases wil laten bouwen, heeft niet extreem veel geld gekost!
Ervoor staat mijn laatst 2e hands gekochte Fender 72 reissue Tele, was een koopje dus had wat geld over om er een Dimarzio Fast Track Tele in te schroeven! Klinkt fijn, ben er blij mee! Aan de muur mijn Gibson SG met Classic 57's.
Gibson SG Standard met Classic '57 PAFs / Fender Tele '72 Tele Custom Reissue met Dimarzio Fast Track Tele > Mesa Single Rect-o-Verb > Mesa 2x12 V30 Closed Back
www.accordingtoyou.nl
Nette set man! wat voor muziek speel je>?
----
// City Of Life //
Stevige hardrock, beetje hardcore/emo achtig in mijn band. Invloeden zijn bijvoorbeeld Funeral For A Friend en Underoath, daar houd ik wel van.
Gibson SG Standard met Classic '57 PAFs / Fender Tele '72 Tele Custom Reissue met Dimarzio Fast Track Tele > Mesa Single Rect-o-Verb > Mesa 2x12 V30 Closed Back
www.accordingtoyou.nl
Niet mijn muziekstijl maar wel een zalige set zeg, proficiat! Ik zou wel 's zo een Rectoverb aan de tand willen voelen om te zien hoeveel die verschilt van de Tremoverb.
Hoeveel heb je betaald voor die flightcase voor de head? Ik heb laatst eentje tweedehands gekocht voor €100 voor mijn TOV en 'k wil wel eens weten of dat nu een goeie prijs was of niet.
Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.
Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)
Favorieten/bladwijzers