wat een onzin, een slechte gitarist of technisch minder begaafd wat maakt het uit, als het maar goed klinkt!
leuk als je Trough the Fire and the Flames solo kan spelen, maar toch klinkt het nergens naar![]()
wat een onzin, een slechte gitarist of technisch minder begaafd wat maakt het uit, als het maar goed klinkt!
leuk als je Trough the Fire and the Flames solo kan spelen, maar toch klinkt het nergens naar![]()
Had iemand Keith Richard al genoemd.
Geen virtuoos, wel heel eigen en maakt goede muziek.
Wat geen virtuoos...?!!!
Ga jij zijn eigen gevonden chords maar eens na spelen.....jij krijgt geheid kramp in je armzalige vingertjes.!!!
Alle grootheden hebben thuis het boek met chords van Richards..
Zijn gevoel voor ritme en timing,... fenomenaal!!
...geen grootheid..tsss,.... donder jij op je zestigste nog maar een uit een palmboom en speel daarna nog een stadion plat!!!
Jimmy page.
zo slecht is jimmy page niet hoor. zeker akkoestisch kan hij toch een aardige noot spelen.
het meerendeel van die punk gitaristen? plak wat powerchords bij elkaar en ramme maar.
Met virtuoos bedoel ik giaristen als Allan Holdsworth e.d.
Zijn eigen gevonden chords zijn mogelijk onstaan omdat hij, als ik het goed heb in een andere stemming speelt.
Verder ben ik het met je eens dat zijn timing en ritme bijzonder goed zijn, en dat is toch de essentie om een band goed te laten klinken.
Dus inderdaad unieke gitarist maar technisch geen virtuoos.
Trouwens muziek hoeft niet perse ingewikkeld en moeilijk te wezen om mooi te zijn. Het gaat er uiteindelijk om, om wat je overbrengt op de luisteraar.
Ook leuk dat iedere reactie in deze thread gepaard gaat met een andere reactie van iemand die weer het tegendeel beweert![]()
Helemaal niet!
Favorieten/bladwijzers