Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 746 van 1214 EersteEerste ... 246646696736744745746747748756796846 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.451 t/m 7.460 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blues-man Bekijk bericht
    Geweldig zo'n kleine a behuizing. Ik heb zelf een super duper clone gemaakt.

Het enige spijtige is dat de clone niet exact dezelfde sound behaald dan het orgineel zowel bij de sho als de sd.

Mooi Board
    mijn SHO-clone (niet door mezelf gemaakt..) kwam aardig in de buurt qua 'crackle' en 'sparkle'...!
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    mijn SHO-clone (niet door mezelf gemaakt..) kwam aardig in de buurt qua 'crackle' en 'sparkle'...!

Dat heb je goed gezegd Nitefly. Het geluid kwam aardig in de buurt, maar net niet...
    Peace and Music
    ----------------------
    Mijn Band http://www.xqsband.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blues-man Bekijk bericht
    Dat heb je goed gezegd Nitefly. Het geluid kwam aardig in de buurt, maar net niet...
    heb jij 'm ook gehoord dan ?
    even ter interesse; wat mis je precies bij die clone ? ik heb nooit een echte SHO 'bespeeld', maar ik merkte wel dat ik een prettige 'glans' aan mijn sound toevoegde, zonder veel bas- of hoogfrequent gerommel erbij te proppen; eigenlijk zoals het demo-filmpje van Zachary V...
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3

Standaard

Niet om iedereen kapot te spammen, maar ik heb voor de duidelijk nog ff een foto gemaakt van mijn (bijna) totale live-setup.

nu zit de flightcase om mijn opbouw heen en heb ik mijn laptop aangesloten op de behringer midi-pedaal

Normaal zit er ook nog een midi-keyboard bij, maar dit blijft een gitaarforum

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audiogijs Bekijk bericht
    Niet om iedereen kapot te spammen, maar ik heb voor de duidelijk nog ff een foto gemaakt van mijn (bijna) totale live-setup.

nu zit de flightcase om mijn opbouw heen en heb ik mijn laptop aangesloten op de behringer midi-pedaal

Normaal zit er ook nog een midi-keyboard bij, maar dit blijft een gitaarforum

Heej, is dat zo'n lekkere 'vintage' 12" Powerbook ?
    te gek formaat, of niet ?

of is het een 15" model?
    kheb zelf de oudere/nieuwe Macbook en heb eigenlijk nog geen echt moment spijt om OS X te draaien, voor Pro Tools erg fijn.. ook Garageband is erg handig en leuk..
    en voor mijn werk en sommige school-dingen kan ik nog altijd Windows erop draaien..

p.s.:
    wat een eeeenig tafeltje

Standaard

bedank mijn vriendin maar voor het pimpen van dat tafeltje

het is een 12" powerbook G4 (snelste uitvoering extra geheugen), werkt echt perfect. Ik gebruik Ableton live versie 7 voor alle midi-zooi. Misschien nog een keer ook de audio in functie gebruiken voor een gitaar-signaal

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    heb jij 'm ook gehoord dan ?
    even ter interesse; wat mis je precies bij die clone ? ik heb nooit een echte SHO 'bespeeld', maar ik merkte wel dat ik een prettige 'glans' aan mijn sound toevoegde, zonder veel bas- of hoogfrequent gerommel erbij te proppen; eigenlijk zoals het demo-filmpje van Zachary V...
    Nitefly,

Als je je de echte sho eens naast je clone zou leggen zou je meteen doorhebben wat ik bedoel.

De clone klinkt ook zeer fijn...niks op aan te merken hoor, maar de orginele heeft meer dynamiek. Meer een twang om het zo maar te zeggen. Die twang mis je echt als je de echte hebt gehoord. Dus als je eens in de gelegenheid bent om eentje te testen moet je dat zeker doen

Succes met de pedalboards!

Hier de mijne;

Ik zal deze week of volgende week wel weer wat nieuwe foto's maken....er is al weer veel veranderd.
    Peace and Music
    ----------------------

Senior Member

Standaard

zit heel je pedalenplank voor de amp? of heb je ook een deel in fx loop? ik zie namelijk op je patchbay slechts 4 jacks..
    en waar zit je stroomaansluiting? ok op je patchbay?
    gezocht:ff niks
    Gear:fender jaguar block inlay '75; Gibson SG Supreme; Gibson LP Custom; fender tele blue floral en pink paisley; Mesa roadster head; Bogner V30 4x12 cab

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ben79 Bekijk bericht
    zit heel je pedalenplank voor de amp? of heb je ook een deel in fx loop? ik zie namelijk op je patchbay slechts 4 jacks..
    en waar zit je stroomaansluiting? ok op je patchbay?
    Ben,

Alle pedalen zitten voor de amp. Niks in de FX van mijn twin wat volgens mij ook niet eens mogelijk is.

Mijn stroom aansluiting zit vast aan mijn board in de Fuel Tank dus.
    Peace and Music
    ----------------------

Standaard

Moet hem nog wat netter maken.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten