Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
heb jij 'm ook gehoord dan ?
even ter interesse; wat mis je precies bij die clone ? ik heb nooit een echte SHO 'bespeeld', maar ik merkte wel dat ik een prettige 'glans' aan mijn sound toevoegde, zonder veel bas- of hoogfrequent gerommel erbij te proppen; eigenlijk zoals het demo-filmpje van Zachary V...
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Niet om iedereen kapot te spammen, maar ik heb voor de duidelijk nog ff een foto gemaakt van mijn (bijna) totale live-setup.
nu zit de flightcase om mijn opbouw heen en heb ik mijn laptop aangesloten op de behringer midi-pedaal
Normaal zit er ook nog een midi-keyboard bij, maar dit blijft een gitaarforum
![]()
Heej, is dat zo'n lekkere 'vintage' 12" Powerbook ?
te gek formaat, of niet ?
of is het een 15" model?
kheb zelf de oudere/nieuwe Macbook en heb eigenlijk nog geen echt moment spijt om OS X te draaien, voor Pro Tools erg fijn.. ook Garageband is erg handig en leuk..
en voor mijn werk en sommige school-dingen kan ik nog altijd Windows erop draaien..
p.s.:
wat een eeeenig tafeltje![]()
bedank mijn vriendin maar voor het pimpen van dat tafeltje
het is een 12" powerbook G4 (snelste uitvoering extra geheugen), werkt echt perfect. Ik gebruik Ableton live versie 7 voor alle midi-zooi. Misschien nog een keer ook de audio in functie gebruiken voor een gitaar-signaal
Nitefly,
Als je je de echte sho eens naast je clone zou leggen zou je meteen doorhebben wat ik bedoel.
De clone klinkt ook zeer fijn...niks op aan te merken hoor, maar de orginele heeft meer dynamiek. Meer een twang om het zo maar te zeggen. Die twang mis je echt als je de echte hebt gehoord. Dus als je eens in de gelegenheid bent om eentje te testen moet je dat zeker doen
Succes met de pedalboards!
Hier de mijne;
Ik zal deze week of volgende week wel weer wat nieuwe foto's maken....er is al weer veel veranderd.![]()
zit heel je pedalenplank voor de amp? of heb je ook een deel in fx loop? ik zie namelijk op je patchbay slechts 4 jacks..
en waar zit je stroomaansluiting? ok op je patchbay?
gezocht:ff niks
Gear:fender jaguar block inlay '75; Gibson SG Supreme; Gibson LP Custom; fender tele blue floral en pink paisley; Mesa roadster head; Bogner V30 4x12 cab
Moet hem nog wat netter maken.
![]()
Favorieten/bladwijzers