Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 282 van 622 EersteEerste ... 182232272280281282283284292332382 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.811 t/m 2.820 van 6220

Standaard

Een wine red '87 of '88 Les Paul Standard, met een Gibson Custom Shop neck van een jaar of twee oud. Seymour Duncan JB pick-ups met de Peter Green mod,
    "Een kindergezicht zegt zoveel... vooral het gedeelte waar de mond zit."

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butcher Bekijk bericht

Een wine red '87 of '88 Les Paul Standard, met een Gibson Custom Shop neck van een jaar of twee oud. Seymour Duncan JB pick-ups met de Peter Green mod,
    hoezo een customshop neck? tis niet effe een stratje waar de de hals hophop af schroeft en een nieuwe opzet...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Ik vind het altijd zo'n zonde als een gitaar met zo'n mooie finish een top heeft die uit 2 delen bestaat die niet mooi aansluiten.
    de top sluit wel mooi aan hoor, kijk maar eens goed. het lijkt er alleen niet op, omdat deze flame tja, hoe noemde Fred Dons dat nou..een tabletop flame is; onder een bepaalde hoek komt de flame er heel erg extreem uit en is ie perfect gebookmatched, en in een andere weer helemaal niet. gewoon karakter van de bewuste top.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    hoezo een customshop neck? tis niet effe een stratje waar de de hals hophop af schroeft en een nieuwe opzet...
    Ik heb het ding een keer latten vallen, en de headstock brak er volslagen af. M'n reparatie-persoon doet ook Gibson reparaties voor hun warranty repair-shop, dus het was geen probleem voor hem om een neck te krijgen. En idd, het was een project...
    "Een kindergezicht zegt zoveel... vooral het gedeelte waar de mond zit."

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Butcher Bekijk bericht
    Ik heb het ding een keer latten vallen, en de headstock brak er volslagen af. M'n reparatie-persoon doet ook Gibson reparaties voor hun warranty repair-shop, dus het was geen probleem voor hem om een neck te krijgen. En idd, het was een project...
    aah ok. k snap 'm

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    de top sluit wel mooi aan hoor, kijk maar eens goed. het lijkt er alleen niet op, omdat deze flame tja, hoe noemde Fred Dons dat nou..een tabletop flame is; onder een bepaalde hoek komt de flame er heel erg extreem uit en is ie perfect gebookmatched, en in een andere weer helemaal niet. gewoon karakter van de bewuste top.
    dat heet een floorflame, de vlam is dan het beste te zien wanneer de gitaar plat ligt
    In de Beauty of the Burst zie je een heleboel van die floorflames waarbij het lijkt of the gitaar rechtop een geheel andere gitaar is als diezelfde gitaar plat op de grond
    life sucks and then you die

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    dat heet een floorflame, de vlam is dan het beste te zien wanneer de gitaar plat ligt
    In de Beauty of the Burst zie je een heleboel van die floorflames waarbij het lijkt of the gitaar rechtop een geheel andere gitaar is als diezelfde gitaar plat op de grond
    ja dat dus

Senior Member

Standaard

Mijn Epiphone les paul black beauty. het is misschien wel een remake maar ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en bespeelbaarheid en natuurlijk de Epiphone les paul goldtop 56' van m'n broertje.

Sorry voor de foto. heb nog geen tijd en apparatuur gehad om een mooie in kleur te maken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    Duur bier DAAR krijg je Nederlanders mee over de zeik!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    nou precies, ik ga binnenkort weer on the road en heb dan enige huiver de custom mee te nemen.
    vandaar dat ik wat aan het rondloeren ben en zo kwam ik deze tegen.
    maar wat dat betreft ga ik dan van regen in drup.
    als mijn oude custom een biertje tegen ze kanis krijgt, ach, so what.
    maar die flame from hell moet dat niet hebben.
    Hee Bas dat ga ik ook doen Ik heb een groene 280 coupe (das gruhne monster) en een silverburst LP custom. Dat vloekt lekker!
    96 Gibson LP Classic Goldtop | 80 Gibson LP Custom Silverburst | 96 Gibson Es135 Sunburst | 60 Gibson Slylark lapsteel | 86 Gibson Goldchorus | 09 frankentele

Senior Member

Standaard

Zaterdag j.l. naar het Ahoy' concert ven Ilse deLange geweest. Daar coverde ze het nummer "sharped dressed man" van ZZ Top met Ilse, Arnold van Dongen en Martijn van agt alle 3 op een LP. Mijn vrouw had het hele nummer gefilmd en op youtbe gezet, en tot mijn grote verbazing hebben ze dat filmpje zojuist gebruikt in De Wereld Draaid Door op Ned3

Ik weet niet of het mag, maar hier het linkje van het filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=1isnt1baHGk Les Paul all the way

En de foto

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten