Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 28 van 35 EersteEerste ... 182627282930 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 280 van 346

Discussie: AC/DC gaat toeren!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levitation Bekijk bericht
    Ik herinner me nog de eerste show van Status Quo die ik zag (ergens in Nederland, kortbij Eindhoven). Op een gegeven moment waren er daar een aantal idioten die zich verkleed hadden als Francis Rossi (zanger/gitarist) en die stonden rond te springen en te duwen. In het begin stonden we mooi vlak voor het podium, naar het einde toe gewoonweg links achter.

Datzelfde wilde ik bij AC/DC niet meemaken, dus ik was toch wel blij met mijn zitplaatsen in Antwerpen...

En ik denk dat ze gewoon overal dezelfde setlist spelen. Die mannen spelen al 30 jaar volgens hetzelfde recept en het zou me verbazen dat ze verschillende setlists hadden voor één tour...
    Hebben ze ook niet, google maar eens 'setlist AC/DC black ice tour' .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    setlist leek idd verdacht veel op die die ik hier had gelezen van antwerpen
    overigens is The Answer idd een serieus vette band, a la airbourne maar dan vetter.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Standaard

Ik vond The Answer niet geweldig klinken en dan heb ik het over de geluidskwaliteit, een brei was het vooral de gitaar. Het was een soort opgevoerde Led Zeppelin, net als Airbourne een beetje opgevoerde AC/DC is. De band zelf was niet slecht nee, alleen jammer van de geluidskwaliteit.

AC/DC daarentegen was super. Echt genoten. Ik had wel oordopjes mee, maar niet ingehad en ik stond redelijk vooraan. Voor mij waren een paar opstootjes en tijdens Hells Bells kwam er een groepje mongolen naar voren toe stormen die mensen half in elkaak beukten als ze niet aan de kant gingen. Die lui moeten ze echt wat aandoen. AC/DC haalde alles uit de kast, geweldig. Een droom die is uitgekomen.

In 2 woorden een GROOT SPEKTAKEL.
    Band - www.freewaymusic.nl
    Gear - Strats en een Kemper

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Eigenlijk zijn we net een stel wijven...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levitation Bekijk bericht
    En ik denk dat ze gewoon overal dezelfde setlist spelen. Die mannen spelen al 30 jaar volgens hetzelfde recept en het zou me verbazen dat ze verschillende setlists hadden voor één tour...
    For the record, er zijn deze tour al 2 wijzigingen geweest:

het allereerste concert was zonder Shoot to Thrill en Shot Down in Flames. Vanaf het tweede concert is Shoot to Thrill erbij gekomen en dat is zo gebleven voor de rest van de Amerikaanse tour. Voor de Europese tour is Shot Down in Flames erbij gekomen (zeker vanaf Stockholm, Oslo weet ik niet).
    "I am my own effect"
    Angus Young

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent Bekijk bericht
    Zo kreeg ik bij een concert eens gezeik omdat ik stond, en de rest allemaal op de grond zat Stelletje fags, iedereen mot gewoon staan bij een concert!
    Kelly Family??

Standaard

Picnic In The Park. Dat ze dat concert zo'n domme naam geven wil niet zeggen dat je de hele tijd moet zitten John Mayer was toen wel goed.

Oja OT: AC/DC! JEEJ!

Senior Member

Standaard

Ik heb mijn kaartje weggegeven i.v.m. mijn dochter die in het ziekenhuis ligt. (b.t.w.: het gaat goed)
    Maar van mijn kammeraad heb ik gehoord dat het wel kneiter hard ging allemaal. (Hij stond aan het einde van de "catwalk")
    Helaas geen Ahoy voor mij, maar heb gelukkig nog een kaartje voor de Arena.
    Had ze echter graag twee keer gezien maar ja, familliegaat voor.

Senior Member

Standaard

Flink balen maar het was denk ik wel een verstandige keuze.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    een goed concert heeft ook een goed doordachte setlist. Opbouw in een concert is belangrijk om de aandacht van het publiek te behouden...
    Elke show een andere setlist zou dan ook veel onnodig werk kosten, want
    er zijn niet zoveel mensen die 2 concerten van 1 tour bijwonen. Ook al doen ze dat wel dan zijn het vaak die hard fans die het toch niks uit maakt wat ze spelen... als ze maar spelen

Had er best graag heen gewild. Nieuwe album is echt cool en van de "gouwe ouwe" krijg ik nooit genoeg

Senior Member

Standaard

"Yeah, you, shook me all night long..."
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten