Laatst gewijzigd door bass blom; 14 maart 2009 om 14:21
Bass: denk even goed na, ik heb iig. de indruk dat jouw LP cstm ook nog 'n zekere historische/emotionele waarde voor jou heeft.
Anderzijds: ik heb wel 2e hands eind 70s Norlin Cstms. in winkels gezien voor rond de 3k en dan vaak niet eens origineel/etc.
Ik zeg verkopen die ouwe meuk, de glans is er van af, de frets lopen op hun laatste benen, de stemsleutels zijn op en bovendien is het een oud model.
Ik heb nog een leuk stratje hier, oud vrouwtje, boodschappen, altijd binnen gestaan. Vooruit, voor medegitaarnetter kan een inruil met niet courant model overwogen worden.![]()
Das sars-castratisch bedoeld, verder als aanvulling op CW, het complete forum is ermee gediend. Geen houvast aan zekerheden als zon, maan, sterren, god, de duvel en de custom van bass blom. Werelden vergaan, anarchie en complete chaos yinyang en al dat meer!
En het zou ook zonde zijn trouwens, dat ook.
daarom plakte ik ook de ad van dirk hier, het is toch een soort van onze goldtop die hij te koop zet
maar weest gerust allen, ik plakte die flame from hell custom hier omdat ik gewoon kick op dat soort planken.
en alleen als ik hem zowat bijna, lees 300 bijbetalen zou kunnen ruilen zou de custom gaan.
misschien
![]()
Ach die van mij hoort dan wel niet bij de inventarisatie van het forum maar deze gaat toch echt niet meer weg. Net als die bordeel gold top.
er lijkt al 1 geinteresseerde te zijn.
maar ik vraag me af hoe goed hij de posts hier gelezen heeft![]()
Whaha te gek toch, zijn er vast wel meerrr. Ik zou dat ding nooit weg doen, net als dat ik mijn White Falcon nooit weg doe!
Favorieten/bladwijzers