Sweet mother of jezus, wat een lelijk ding![]()
in het skate-punk genre is de RG toch veel gebruikt, met name door ene Dexter Holland van The Offspring. zijn gitaar is ook helemaal bestickerd:
maar even terzijde, skate-punk heeft weinig met echte punk te maken IMO, hoewel het best leuk is af en toe. en the offspring heerscht gewoon![]()
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
als iemand ee ngoed bestand heeft van die ibi sticker kan ik hem op werk wel in bijna elke gewenste kleur maken. (in ieder geval in de kleuren waarvan ik folie heb en dat is redelijk veel volgens mij alleen geen neon)
Dit is wat ik zo heb liggen.
Deze zijn (l/r): Zilver, Goud, Zwart, Rood, Groen en Wit.
En daar heb ik er wel zo'n 200 nog wel van liggen denk ik.
Het na deel van deze logo stickers is, alles staat bedrukt op de transparante vinyl.
Waardoor je dus na het aan brengen, erg goed moet gaan lakken wil je de randjes van dat vinyl niet meer zien.
Of wat ik altijd deed, het logo met een mesje uit snijden en dan aan brengen, werkt ook heel goed en eigenlijk het zelfde als de moderne stickers. (allen is het lastig als je de JEM naam er bijwil hebben, die is bijna niet uit te snijden)
Ik bestel altijd mijn stickers bij best-decals.com, en deze mensen kunnen ze in vrijwel elke kleur maken.
http://www.best-decals.com/index.php...index&cPath=19
Ik moet er eerdaags weer bestellen, dus al ik voor iemand wat mee moet/kan bestellen hoor ik het wel wat je dan hebben wil.
De verzend kosten van de US naar Nederland betaal ik dan wel.
De decal zelf wil ik ook nog wel voorschieten, maar dan moet je er geen 10 willen bestellen.
Ik hoor het wel,
Ze zijn gedrukt op transfer papier? Kun je niet vragen of ze ook dat paier blanco verkopen? als ik er dan achter kan komen welk inkt ik moet gebruiken kan ik mijn eigen custom made decals drukken.
Ik dacht dat die ibi logo uitgesneden waren, die zie ik ook nog wel vaker op MP etc staan voor schandalige prijzen.
Ze hebben overigens wel echt veel op die site die je doorstuurde. In ieder gevla al bedankt voor de link kan nog wel eens van pas komen met opknap / bouwprojectjes.
Vind die richie ibi erggoed gelukt, het is niet mijn smaak gitaar maar vind hem wel goed gelukt. Waar heb je uiteindelijk de roze strap vandaan getovert?
Ja klopt, die dingen van best decal zijn ook uitgesneden, deze die ik hier heb zijn nog de oude, en gebruik ik eingelijk niet meer.
Omdat die van Best Decal veel beter zijn.
Die strap, is eigenlijk gewoon een witte strap, maar met roze Textiel verf heb ik hem de kleur kunnen geven.
![]()
Ja je kan je natuurlijk af vragen hoe belangrijk je het vinden kan, maar ik vind de Dimarzio straps echt een uitkomst, en wil de strap altijd wel in het Thema van de gitaar laten terug komen.
Maar wat ik heb gedaan, is een witte Dimarzio strap gepakt het Dimarzio logo er even afgehaald zo dat de tekst die er op staat ook niet meer kleurde, en de strap in een textiel verf bad gedaan, een uur of 2 laten staan….daar na laten drogen en het logo er weer op genaaid.
Nogmaals je kan ja af vragen hoe belangrijk je het vind, maar ik vind het wel mooier zo.
![]()
Ik vraag me eigenlijk wel eens af hoe vast die cliplocks zitten. Ik bedoel, die klipjes zitten bijvoorbeed ook op tassen en ik had niet het idee dat die zo briljant goed vast bleven zitten. Aan de andere kant, Vai gebruikt ze en die smijt flink met zijn gitaar, Yngwie gebruikt ze en die smijt helemaal flink met zijn gitaar (bitch toss!), dus misschien is het een inschattingsfout van mijn kant?
Ontopic:
Gaaf project weer, vooral de gekleurde DiMarzio pickups vind ik geslaagdIs er, afgezien van het feit dat hij waarschijnlijk al op de 'donor-RG' zat, nog een extra reden waarom je er een Lo Pro Edge op hebt gezet i.p.v. de Edge op het origineel (als ik me niet vergis)?
Favorieten/bladwijzers