Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 15 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 141
    Senior Member

Standaard

nog es niek, dat is gewoon een superding, die smurfengitaar! klinkt dat ook een beetje of is het toch vooral een neuzig hoog ukelele soundje?
    ik wil ook zo een!!

Senior Member

Standaard

Nee dat verbaasde me. Het klinkt helemaal niet verkeerd. Vooral erg grappig met een dikke distortion. Natuurlijk zit de sound wel meer in de hogere regionen door de korte mensuur.

Het is ook leuk om zo'n klein ding te bouwen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niekb Bekijk bericht
    Nee dat verbaasde me. Het klinkt helemaal niet verkeerd. Vooral erg grappig met een dikke distortion. Natuurlijk zit de sound wel meer in de hogere regionen door de korte mensuur.

hey niek, mensuur: ahv grootte humbucker schat ik zo'n 45 cm, klopt dat ongeveer?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niekb Bekijk bericht

Vanaf het moment dat ik hem zag, laat hij me niet los. Ik ga er absoluut een keer een bouwen (ander model, maar wel zo'n maat).
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cocobolo Bekijk bericht
    Vanaf het moment dat ik hem zag, laat hij me niet los. Ik ga er absoluut een keer een bouwen (ander model, maar wel zo'n maat).
    ik heb dat ook cocobolo

Ik zou zelfs durven zeggen: alle reguliere zelfbouwers hier moeten der eentje bouwen, zou superfunny zijn, al die kleine dreumesen op een groepsfoto

Senior Member

Standaard

Das een goed plan Barno. Leuk idd 'de kleintjes'

Uh het is een ukelile mensuur. Javaca had ooit een plan gepost ergens. Daarvan heb ik de mensuur over genomen.

Volgens mij moet er nog een klein gitaartje rondzwerven ergens.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -geert- Bekijk bericht
    Komen echt een hoop mooie creaties tevoorschijn !! Keep them coming
    Was vandaag mooi weer, dus heb ff buiten wat fotos gemaakt van mn zelfbouw gitaar. Hij is al een tijdje bespeelbaar, maar moet em nog een keer ff goed afstellen en nog wat dingetjes.

Zo lekker veel fotos hehe. Ik heb er nog meer, die plaats ik in mn topic van de bouw van deze gitaar.
    Ik vin het draakje enzo niet egt zo mooi O.O Maar egt een wicked mooie vorm ... !

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    hey niek, mensuur: ahv grootte humbucker schat ik zo'n 45 cm, klopt dat ongeveer?
    34,6 cm + compensatie, dat is de mensuur.

Ik zou een iets grotere schaal nemen mocht je nog eens een kleintje gaan bouwen. Je kan met een fretcalculator redelijk zien hoever de frets uit elkaar zitten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ik heb dat ook cocobolo

Ik zou zelfs durven zeggen: alle reguliere zelfbouwers hier moeten der eentje bouwen, zou superfunny zijn, al die kleine dreumesen op een groepsfoto
    Wat dachten julie ervan om te proberen iedereen aan te moedigen een kleintje te maken en dan op de DGBM 2010 deze te showen? Misschien dat er zelfs wel genoeg zijn voor een aparte verkiezingscategorie
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cocobolo Bekijk bericht
    Wat dachten julie ervan om te proberen iedereen aan te moedigen een kleintje te maken en dan op de DGBM 2010 deze te showen? Misschien dat er zelfs wel genoeg zijn voor een aparte verkiezingscategorie
    okee, wie gaat er nog een uke-gitaartje maken? vul aan

- niek (heeft er al een)
    - cocobolo
    - barno
    - ...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten