Geen Modulatie?
Geen Modulatie?
Net board manleuke pedalen ook!
Hoe bevalt die Classic Fuzz van Dunlop jouw?
Ik heb zelf de Dunlop Fuzzface (die hamerslag kleurige JH-F1), leuk ding, absoluut ook goed bruikbaar maar z'n classic fuzz sprak me eigelijk ook wel aan. Alleen helaas nog niet de kans gehad om die uit te testen.
Wel leuk bord!
Ziet er netjes uit, een geen overbodige dingen erop
![]()
Nee, heb ik nog niet gemist.
Ik heb dit pedaal nog niet zo lang, maar er kunnen leuke geluiden uitkomen... (Ben zelf niet zo'n gitaarheld...)
Nee die stand klopt idd niet, foto's zijn gemaakt toen het bord net af was.
Dankjewel!
Kijk, ik was er niet bij, maar toch:
Volg de inkomende kabel en kom tot de conclusie dat het lijstje dat fuchs erbij zet de juiste volgorde is, zonder gebruik van FX loop...
@fuchs: Gaaf bordje! Ben zelf geen fan van de DS-1, maar dit ziet er zeer bruikbaar uit! Waar heb je überhaupt modulatie voor nodig? Speule!
Hoe is die Vox Wah trouwens? Heb je die vergeleken met Morleys / Dunlops? De Cry Baby-sound vind ik namelijk niks, en kheb ooit een Morley Classic gehad, welke meer leek op een binaire switch... Vox lijkt me wel wat![]()
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Twee vragen:
1: wat zit er in hemelsnaam in die zwarte kast?! Daar kan ik in wonen man!
2: Heb je nou twee leds op je fuzz?!
Verder ziet het er prima uit.
Goed opgelet j3r03n!
Die DS-1 is heb ik indertijd eigenlijk blind gekocht omdat het mij een allround distortion pedaaltje leek. (En dat is het ook.)
Ik wilde graag een wah en door wat te googelen en op het forum te zoeken leek de Vox me het meest geschikt. Ongetest gekocht maar bevalt goed.
En modulatie heb ik idd niet nodig.
Twee antwoorden:
1: Een verdeeldoos met 3 stopcontacten. De 1Spot zit hier ingeprikt en evt. m'n versterker ook. Aan de 1 Spot zit een nogal lange kabel en die zit opgerold in het vak. Er zou nog een beetje plaats kunnen zijn voor snaren of zo.
2: Op die fuzz zitten twee schakelaars, aan/uit van het pedaal en aan/uit van de buffer. Dus ook twee leds.
Laatst gewijzigd door fuchs; 9 maart 2009 om 17:26
Ik zie op veel boards 'George L' kabeltjes en die zien er zo nice en klein uit. Is dat echt het kleinste wat er is? Waar halen we die voor een schappelijke prijs? (banzai electronics lijkt me een betrouwbare site maar ook duur)
je hebt ze in twee diktes, welke is het best voor patch kabeltjes? (0,155 of 0.225 ?)
Favorieten/bladwijzers