Waarom niet per categorie (gitaren, versterkers en effecten) een los topic? Als je alleen op zoek bent naar effecten kun je gerichter zoeken. Op het basgitaarforum hebben ze dit ook en dat werkt vrij goed volgens mij.
Waarom niet per categorie (gitaren, versterkers en effecten) een los topic? Als je alleen op zoek bent naar effecten kun je gerichter zoeken. Op het basgitaarforum hebben ze dit ook en dat werkt vrij goed volgens mij.
Te koop aangeboden:
- Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
- SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
- Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-
Als je je in 1 keer op alle subfora tips topics zou kunnen abonneren, dan zou dat ook fijn zijn, anders moet ik eerst op zoek gaan naar al die andere topics...
Ikzelf werk helemaal niet met de sub-fora, alleen maar met "New posts". Het kan mij persoonlijk niet zoveel schelen waar het topic staat, als de titel interessant is, lees ik het!
ff een vraag wat is BFG??
mwhahah laat maar heb het al gevonden
Laatst gewijzigd door r0cker666; 2 maart 2009 om 20:09 Reden: google is erg handig soms..
Ik ben niet zo thuis in de waarde van vintage gitaren maar dit lijkt mij nu niet heel erg duur voor een originele jaguar uit 1966.
http://www.2dehands.be/fender-jaguar...tr=27&start=63
Elektrisch: Richwood strat => 6m cordial kabel => hughes & kettner edition tube
Akoestisch: LAG T111D
Ze zien d'r alleen niet uit, maar da's dan weer persoonlijk.
Het was ook puur als geintje bedoeld maar dat leek me zelfs zonder smiley wel duidelijk.![]()
de LP studio faded is nog goedkoper. maar ik snap niet waarom een esdoorn topppie zoveel moet kosten. niet eens met vlam ofzo. Sycamore is immers in overvloed te vinden in noord-west USA, en is daar spotgoedkoop. sycamore is een iets lichtere versie van rock maple.
Favorieten/bladwijzers