Mr. Fingers, een collectie om jaloers op te worden. Sinds de yes periode altijd een enorm zwak gehad voor rickenbacker bassen.
Nice man
Gr.
Mr. Fingers, een collectie om jaloers op te worden. Sinds de yes periode altijd een enorm zwak gehad voor rickenbacker bassen.
Nice man
Gr.
Uber collectie Dweezman! Echt heel mooi!
@ Mr. Finger: Zeer gave basgitaren!
Waarschijnlijk iets om op te nemen. Pod Xt PRO? Mixer + SM57? Palmer PGA04+mixer? Ik ben er nog niet uit..Ook nog steeds op zoek naar een systemmix plus..Zoveel leuke spullen ....
Ja, Olaf heeft mooie gitaren.
Ik heb een Axis SuperSport, een hardtail (dus geen trem). Heeft wel dezelfde pups als een axis, met iets meer schakelmogelijkheden. Lekkere (dikkere) neck, iets minder agressief dan de humbucker van de Luke. Net als de Luke een flexibele en breed inzetbare gitaar (Luke is wel iets veelzijdiger vanwege zijn singecoils). Ik heb niet echt een favoriet. Ik speel nu op de Luke, maar alleen omdat ik deze pas een week heb...wittebroodsweken.Welke heeft je voorkeur?
Ik heb zelf een Luke en wil er graag een Axis bij en ben wel benieuwd naar je ervaringen en de verschillen tussen deze 2.
Hans
Zowiezo zijn MM's geweldige gitaren. Je kunt er nooit teveel van hebben
Goevedoeme! Nu is mijn 'secret identity' niet meer zo secret
1; I know....it's hard to compose oneselve
2;toevallig wel ja!
3; Sorry dat je "identity" versjoegelt is...maar het werd een beetje een warboel en was zo het snelste opgelost... alsof ik ooit een luke zou aanraken zeg!! tsk..tsk..
ze zijn wel superstrak om te zien![]()
hey iwa gave parker!
Vind het eigenlijk spuug lelijke dingen en toch zou ik er wel een willen hebben... Ze nodigen je wel uit om te gaan spelen en zijn behoorlijk veelzijdig!
Congrats!
Die Hans Stegers custom is erg ook vet trouwens!
Favorieten/bladwijzers