Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 725 van 1214 EersteEerste ... 225625675715723724725726727735775825 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.241 t/m 7.250 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan Bekijk bericht
    Ok, cool! Klinkt goed, kan je 1 pedaal ook in meerdere loops zetten dan of gaat dat niet?
    Met dipswitches kun je aangeven welk pedaal je in welke preset (8 stuks) wilt horen. Je kunt dus wel 1 pedaal vaker in presets terug laten komen. Mijn Compressor staat 7 van de 8 presets aan dus die heeft wat werk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maroon Bekijk bericht
    Wow, dat ding is echt POEPGEIL!

Ik zie voor rond de 1600,- aan pedalen alleen al op je bord! Respect!

Laatste vraag: hoe zwaar is dat ding??

Wat een bak! nice!
    Haha! Dank je!

Pretty heavy, geen idee, heb geen weegschaal. Denk iets van 20 kg. Ik heb een flightcase met wieltjes voor het eventuele vervoer

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover Bekijk bericht
    Op de kop af 1,5 jaar geleden kwam bij mij het idee bovenborrelen om mijn pedalenbak volledig te herzien. Op dat moment had ik vooral wat Boss bakjes en haalde ik mijn modulaties uit een Korg Ax1000g.
    Brings back memories Leuke setup heb je inmiddels.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Mijn nieuwe aanwinst, de Big Muff! Gigantisch pedaal en een ontzettende sta in de weg, maar ik was hem aan het testen laatst en ik kon hem écht niet laten staan. Wat een heerlijke sound.

Het wordt nu wel erg druk met kabels, en stroompluggen. Ik denk dat ik van de zomer iets beters ga maken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M O P Bekijk bericht
    Mijn nieuwe aanwinst, de Big Muff! Gigantisch pedaal en een ontzettende sta in de weg, maar ik was hem aan het testen laatst en ik kon hem écht niet laten staan. Wat een heerlijke sound.

Het wordt nu wel erg druk met kabels, en stroompluggen. Ik denk dat ik van de zomer iets beters ga maken.
    Leuke collectie Leuk ook, dat traanplaat (Hoe) heb je de pedalen op het board bevestigd?
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Standaard

Ik had het eerst erop vastgeplakt met klitteband, alleen ik wisselde op een gegeven moment zo vaak van pedalen, dat het heel irritant werd. Daarom staat het er nu los op, waardeloos op zich, maar het is even niet anders.

Standaard

m'n pedalboard is eindelijk af.

gister heb ik m in elkaar geschroeft.....
    niet zo mooi als de meeste hier, maar ik ben er blij mee.
    wel nogal log... en helaas heb ik geen kist ervoor.

dit is het:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

JVM410
    oke....

...maar dan ook nog een pod???? en daar bovenop nog een wah???? en een loop station??????

.....een 410 met een delay en een losse wah niet toerijkend genoeg?

Sowieso, een pod.......... tja....line niks!
    Het leven is wel leuk! Make your own point.. to point!!
    www.giablo.nl Modificaties en onderhoud.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toneblo Bekijk bericht
    JVM410
    oke....

...maar dan ook nog een pod???? en daar bovenop nog een wah???? en een loop station??????

.....een 410 met een delay en een losse wah niet toerijkend genoeg?

Sowieso, een pod.......... tja....line niks!

met die pod heb ik een ontzettend vet geluid wat ik lang niet uit mijn jvm kan halen, een heel zwaar metal geluid wat ik nodig heb voor m'n band. kanaal d van m'n pod is aangesloten op het od2 kanaal van m'n jvm zodat ik ook mijn marshall scheur gebruik ik heb alleen 1 probleem.

als ik kanaal d gebruik via midi zodat hij schakelt naar od2 van mijn jvm, ruist ie verschrikkelijk.

ik weet echt niet hoe ik het op moet lossen, mijn andere kanalen hebben er geen last van. mijn settings zijn redelijk neutraal. de enige manier om de ruis weg te krijgen is om mijn treble en gain volledig weg te draaien. dat is natuurlijk niet de bedoeling.

weet iemand een oplossing?

Senior Member

Standaard

ja, die pod de deur uit en een fatsoenlijke fuzz voor je marshall, metal te over!
    Gebruik op een marshall zo veel mogelijk analoge pedaaltjes, werkt het beste.

Kijk, ik ben geen fan van line niks, da's duidelijk, maar test jezelf eens door true bypass pedalen te gebruiken op een marshall, je zult zien dat dat beter werkt, Marshall is niet iets wat net komt kijken.
    Ze hebben het zo ongeveer uitgevonden, snap je...

....Of anders, schakel op die pod je pre-ampsecties zo in dat die rechtstreeks je amp in gaan ( gitaaringang ) en je effecten via de loop van je amp.....
    Gebruik eens een noise reduction....
    Het leven is wel leuk! Make your own point.. to point!!
    www.giablo.nl Modificaties en onderhoud.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toneblo Bekijk bericht
    ja, die pod de deur uit en een fatsoenlijke fuzz voor je marshall, metal te over!
    Gebruik op een marshall zo veel mogelijk analoge pedaaltjes, werkt het beste.

Kijk, ik ben geen fan van line niks, da's duidelijk, maar test jezelf eens door true bypass pedalen te gebruiken op een marshall, je zult zien dat dat beter werkt, Marshall is niet iets wat net komt kijken.
    Ze hebben het zo ongeveer uitgevonden, snap je...

....Of anders, schakel op die pod je pre-ampsecties zo in dat die rechtstreeks je amp in gaan ( gitaaringang ) en je effecten via de loop van je amp.....
    Gebruik eens een noise reduction....

ik gebruik noise reducting, via mn pod en nog een aparte boss ns-2. bij mijn line 6 geluiden heb ik nergens last van, alleen als ik mn marshall sound gebruik.

het valt me zowieso op dat ik de laatste tijd veel ruis heb als ik mijn od kanaal gebruik (zelfs zonder pedalen ertussen)

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten