Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 724 van 1214 EersteEerste ... 224624674714722723724725726734774824 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.231 t/m 7.240 van 12136
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover Bekijk bericht

RE SP ECECT!

Ik ben blij dat ik jou roadie niet ben gaaf ding man!
    ----

// City Of Life //

Standaard

vanmiddag even 2 grote planken berken multiplex gehaald:

ik heb ze even tegen elkaar aangezet en zo ziet het er nu uit:

alles moet nog in elkaar geschroeft worden enzo. ook moet er wat gezaagd worden *bij de wah aan de zijkant* en wat gaten zodat de daisy chain overal onderdoor kan en wat kabels weggewerkt worden.

verder moet ie nog een wat ruigere uitstraling krijgen, dit wil ik doen met veel stickers van allerlei bands en merken etc hehe^^

heeft iemand nog stickers over?

aan de voorkant van het pedalboard komt de naam van mijn band *Gematria*
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinner Bekijk bericht
    Respect!
    +1, RESPECT!! Hoop ooit ook zo'n bord te hebben. Wat doet/kan de octaswitch precies, en hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

Senior Member

Standaard

@Marshallover

Mooi bord, ook een van de eerste keren dat ik hier een Toadworks pedaal zie. (jammer genoeg)

Heb de Mr.Ed én de DeathRattle gehad...ge-wel-dig....

Standaard

Op de kop af 1,5 jaar geleden kwam bij mij het idee bovenborrelen om mijn pedalenbak volledig te herzien. Op dat moment had ik vooral wat Boss bakjes en haalde ik mijn modulaties uit een Korg Ax1000g. Na de aanschaf van mijn eerste "echte" pedaal (een Fulltone OCD) begon het zo te kriebelen dat ik mijn pedalen langzamerhand ben gaan uitbreiden tot wat vandaag voltooid is:

Ik ben erg tevreden mee en deze combinatie van pedalen is mijn ultieme geluid. In de 1,5 jaar tijd heb ik ontzettend veel pedalen uitgeprobeerd maar kwam toch altijd uit bij 1 specifiek type voor 1 specifiek geluid. Het langste heb ik gedaan over het zoeken naar een goed modulatie pedaal. Met name een tremolo leek mij wel wat maar andere "gekke dingetjes" wilde ik eigenlijk ook wel. Naar een Pogje gekeken, een Empress Tremolo (ik wilde persé tap-tempo) en uiteindelijk bij de fantastische modfactor uitgekomen.

Volgorde:

Gitaar - Crybaby 95Q - Barber Tone Press - Boss GE7 voor midboost - Eventide Modfactor - Subdecay Liquid Sunshine - Fulltone OCD - Boss LS2 te schakelen tussen een Subdecay Blackstar en een waanzinnige Seymour Duncan Twintube Mayhem (onder bord) - Line6 Echopark - Boss DD20 - EH Holy Grail - Toadworks Meat jr. welke eindigt in een Boss GE7 met een standaard equalizer instelling (onder bord). Alles volledig schakelbaar gemaakt door middel van een Carl Martin Octaswitch.

Naast de pedalen waren de ingrediënten:

* 48x George L haakse plug (en een rip uit mijn lijf!)
    * 12 meter George L kabel
    * Adapter voor Line 6 Echo park, adapter voor holy grail, adapter voor TT Mayhem, adapter voor Modfactor en een zware adapter voor de rest van de pedalen.
    * 2 verlengsnoeren met zelfgefabriceerde verlengstukjes zodat adapters onder bord passen
    * 3 daisy chains
    * 2 Hotline cables (Westerhaven had helaas geen George L meer over) ;-)
    * 1 Diablo 9v-18v converter (Thanks James!)
    * 3 meter klitteband
    * Tie-wraps

Alles geplaatst op een home-made pedalenvloer en in een op maat gemaakte flightcase.

GAS is over en ben nu zeer tevreden. Ik ga weer spelen ;-)
    Errug vet pedalboard. Het is dat ik niet zoveel pedalen gebruik. Bij mij gaan er alleen maar pedalen af. Maar wat heeft het je nou gekost? ik schat zo rond de €1000,-?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    @Marshallover

Mooi bord, ook een van de eerste keren dat ik hier een Toadworks pedaal zie. (jammer genoeg)

Death Rattle heb ik ook gehad. Mooi apparaatje!
    Heb nog een XL t-shirt liggen van Toadworks (kreeg ik bij een bestelling). Mij veel te groot. Als je interesse hebt kun je hem tegen verzendkosten hebben

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joene20 Bekijk bericht
    RE SP ECECT!

Ik ben blij dat ik jou roadie niet ben gaaf ding man!
    Thanks man! Ding is inderdaad niet te tillen maar omdat ik toch nog geen band heb komt ie voorlopig nog niet van z’n plek. Wacht wel eerst op een auto totdat ik een band ga zoeken ;-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan Bekijk bericht
    +1, RESPECT!! Hoop ooit ook zo'n bord te hebben. Wat doet/kan de octaswitch precies, en hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
    Thanks! De Octaswitch is een true-bypass looper met 8 loops waarmee je makkelijk combinaties van pedalen kunt maken zodat je niet hoeft te tapdansen. Ideaal. Er is nog ergens een topic over dit apparaat. Volgens mij zit ie op 299,-

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    @Marshallover

Thanks! Ik vind de Mr.Ed en de DeathRattle nou juist de meest waardeloos klinkende pedalen van Toadworks. De John Bull vind ik wel aardig en de Meat doet prima zijn werk als simpele booster…

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Errug vet pedalboard. Het is dat ik niet zoveel pedalen gebruik. Bij mij gaan er alleen maar pedalen af. Maar wat heeft het je nou gekost? ik schat zo rond de €1000,-?
    Thanks! Wel iets meer dan 1000,- hoor De Eventide alleen al kost ongeveer 400,-

Senior Member

Standaard

Thanks! De Octaswitch is een true-bypass looper met 8 loops waarmee je makkelijk combinaties van pedalen kunt maken zodat je niet hoeft te tapdansen. Ideaal. Er is nog ergens een topic over dit apparaat. Volgens mij zit ie op 299,-
    Ok, cool! Klinkt goed, kan je 1 pedaal ook in meerdere loops zetten dan of gaat dat niet?

Senior Member

Thumbs up

Wow, dat ding is echt POEPGEIL!

Ik zie voor rond de 1600,- aan pedalen alleen al op je bord! Respect!

Laatste vraag: hoe zwaar is dat ding??

Wat een bak! nice!

Senior Member

Standaard

Thanks! Ik vind de Mr.Ed en de DeathRattle nou juist de meest waardeloos klinkende pedalen van Toadworks. De John Bull vind ik wel aardig en de Meat doet prima zijn werk als simpele booster…
    Niet elke amp slikt ze even goed nee. mijn MusicMan met transistor voortrap hield er wél van in ieder geval

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten