Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 723 van 1214 EersteEerste ... 223623673713721722723724725733773823 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.221 t/m 7.230 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VanBiLL.com Bekijk bericht
    He koek...

Waarom stuur je de midi kanalen van je JVM niet met de Pod, dat scheelt je de channel switcher van de JVM op je board. Andere gitarist bij ons in de band doet dit ook, alleen met een Boss GT-8 maar daar worden door de patches de kanalen op de JVM gestuurd. Just a tought...

Verder mooi spul heb je, vooral de RMC wah...
    precies wat ik dacht. Scheelt je een hele footswitch en tapdansen.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

en,pannekoek,die noisegate die je hebt kun je ook verstoppen,die staat toch altijd aan!
    HERRIE.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU Bekijk bericht
    en,pannekoek,die noisegate die je hebt kun je ook verstoppen,die staat toch altijd aan!
    waarom zou ik m verstoppen? hij staat daar prima, en als ik mijn draadloos niet gebruik kan ik m'n gitaar kabel er makkelijk en snel inprikken.

bovendien heb ik geen flauw idee waar ik hem kwijt zou moeten, en het patchkabeltje is te kort
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Zo gisteren ingebouwd in een showmaster 24 case! een stuk lichter is het nu geworden!

Hier hoe het was :

En hier hoe het is :

Alleen nog even de ruis van de plexitone weghalen.... ( geen flauw idee hoe )
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Hee Jeroen!

Fantastisch bordje! Klein maar fijn en op die manier natuurlijk makkelijk te vervoeren!

Ruis in Plexitone? Mmmm, klinkt als een typisch Carl Martin probleem. Ik heb ervaring met veel kapotte Carl Martin meuk waaronder een zwaar ruisende Echotone dus misschien dat er met je Plexitone ook daadwerkelijk wat mis is... nog garantie?

Ik heb mijn pedalboard ook helemaal klaar, zal in de loop van de middag ook even wat pic's posten...

Groetjes!

Senior Member

Standaard

Ik hoop dat ik binnenkort ook eindelijk mijn pedalenbak kan posten. Ben er nu eindelijk enigszins weer mee bezig, maar ik ben bang dat alle george l's netjes weg werken nog een hele klus wordt.
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover Bekijk bericht
    Hee Jeroen!

Fantastisch bordje! Klein maar fijn en op die manier natuurlijk makkelijk te vervoeren!

Ruis in Plexitone? Mmmm, klinkt als een typisch Carl Martin probleem. Ik heb ervaring met veel kapotte Carl Martin meuk waaronder een zwaar ruisende Echotone dus misschien dat er met je Plexitone ook daadwerkelijk wat mis is... nog garantie?

Ik heb mijn pedalboard ook helemaal klaar, zal in de loop van de middag ook even wat pic's posten...

Groetjes!
    Thanks! mwah heb het pedaal al meer als 2 jaar en tweedehands gekocht! , ik denk dat ik gewend ben geraakt aan de Crunchbox die heeft veel minder ruis! heb net even gespeeld, en je hoort er nu bijna niks meer van!

Het is nu lekker compact! net zoals het andere pedalboardje! en ik denk dat ik in de loop van de tijd ( als ik me rijbewijs heb gehaald ) wat ik nu echt gebruik en dat weer inbouwen in een 48 case! zobiezo een volume pedaal erbij dan!

Ben benieuwd naar je pedalboard!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
    Ik hoop dat ik binnenkort ook eindelijk mijn pedalenbak kan posten. Ben er nu eindelijk enigszins weer mee bezig, maar ik ben bang dat alle george l's netjes weg werken nog een hele klus wordt.
    En ook naar die van jou! DUURT LANG
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Talking

Op de kop af 1,5 jaar geleden kwam bij mij het idee bovenborrelen om mijn pedalenbak volledig te herzien. Op dat moment had ik vooral wat Boss bakjes en haalde ik mijn modulaties uit een Korg Ax1000g. Na de aanschaf van mijn eerste "echte" pedaal (een Fulltone OCD) begon het zo te kriebelen dat ik mijn pedalen langzamerhand ben gaan uitbreiden tot wat vandaag voltooid is:

Ik ben erg tevreden mee en deze combinatie van pedalen is mijn ultieme geluid. In de 1,5 jaar tijd heb ik ontzettend veel pedalen uitgeprobeerd maar kwam toch altijd uit bij 1 specifiek type voor 1 specifiek geluid. Het langste heb ik gedaan over het zoeken naar een goed modulatie pedaal. Met name een tremolo leek mij wel wat maar andere "gekke dingetjes" wilde ik eigenlijk ook wel. Naar een Pogje gekeken, een Empress Tremolo (ik wilde persé tap-tempo) en uiteindelijk bij de fantastische modfactor uitgekomen.

Volgorde:

Gitaar - Crybaby 95Q - Barber Tone Press - Boss GE7 voor midboost - Eventide Modfactor - Subdecay Liquid Sunshine - Fulltone OCD - Boss LS2 te schakelen tussen een Subdecay Blackstar en een waanzinnige Seymour Duncan Twintube Mayhem (onder bord) - Line6 Echopark - Boss DD20 - EH Holy Grail - Toadworks Meat jr. welke eindigt in een Boss GE7 met een standaard equalizer instelling (onder bord). Alles volledig schakelbaar gemaakt door middel van een Carl Martin Octaswitch.

Naast de pedalen waren de ingrediënten:

* 48x George L haakse plug (en een rip uit mijn lijf!)
    * 12 meter George L kabel
    * Adapter voor Line 6 Echo park, adapter voor holy grail, adapter voor TT Mayhem, adapter voor Modfactor en een zware adapter voor de rest van de pedalen.
    * 2 verlengsnoeren met zelfgefabriceerde verlengstukjes zodat adapters onder bord passen
    * 3 daisy chains
    * 2 Hotline cables (Westerhaven had helaas geen George L meer over) ;-)
    * 1 Diablo 9v-18v converter (Thanks James!)
    * 3 meter klitteband
    * Tie-wraps

Alles geplaatst op een home-made pedalenvloer en in een op maat gemaakte flightcase.

GAS is over en ben nu zeer tevreden. Ik ga weer spelen ;-)

Senior Member

Standaard

Respect!
    Check mijn band Some Weird Sin HIER of HIER

Senior Member

Standaard

vette shit! Erg vet pedal board!!!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten