Ik heb even een klein vraagje, ben zelf bezig met een bord te maken.
De pedalen zet ik erop met behulp van klittenband.
Maar mijn Crybaby staat op 4 hoge pootjes dus ik vroeg me af hoe ik dan moet oplossen met het klitten band? Iemand enig idee?
Ik heb even een klein vraagje, ben zelf bezig met een bord te maken.
De pedalen zet ik erop met behulp van klittenband.
Maar mijn Crybaby staat op 4 hoge pootjes dus ik vroeg me af hoe ik dan moet oplossen met het klitten band? Iemand enig idee?
Gibson Les Paul StudioYou're in the middle of the fucking jungle, baby!
& BlackStar HT-60
Zioets?: http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...postcount=4529
Dat zij je destijds ook tegen mij.
En die ruis komt hoofdzakelijk van je draadloos af?
Ik zou dat spul direct weer wegdoen.
Als je zelf gaat bouwen kom je al met al ook aardig in de buurt van een Showmaster hoor. Spijkertje zus, schroefje hier, paar scharniertjes misschien, etc.
Dit heb ik pas geleden ook bij de kop gehad (toevallig).
Ik heb de rubbertjes eraf gehaald en heb er van die stukjes zelfklevend vilt, wat je zelf op maat kunt knippen, onder geplakt (van de Hema).
Dit zit nog 's weer met de schroefjes van de rubbertjes vastgeschroefd en daaroverheen heb ik klitteband van de Hema geplakt.
de schroefjes zitten a.h.w. verzonken in het (stugge) vilt.
Dit blijft prima zitten tot nu toe.
ik loop er inderdaad mee te kloten, en heb mijn pod inmiddels aangesloten met de 4 kabel methode maar ik heb echt geen flauw idee hoe ik dat moet doen...
ik wil het zeg maar zo instellen:
channel A) marshall clean channel met een delay, chorus, reverb etc.
channel B) high gain rythm sound
channel C) high gain lead sound
channel D) marshall od2 sheurkanaal, (geen extra effecten via mn pod, eventueel alleen equilizer)
maar ik weet niet hoe ik dit moet instellen, channel a b en c heb ik nu goed afgesteld omdat dat slechts op het cleane kanaal is.
ruis komt inderdaad alleen van mijn draadloos af, perfect geluid, helaas wel een ruis. door dat pedaaltje is het probleem opgelost en werkt ie perfect. zonde dus om weg te doen.
Het programmeren van een geluid onder één van de patches van de POD doe je door de knop "footswitch/midi" (linksboven op de JVM) 2x in te drukken (hij gaat dan knipperen.
Als je vervolgens op een knop van je pod drukt is het geluid op die patch ingesteld.
Als je meer info over de 4CM wilt hebben moet je even op bossgtcentral kijken.
Veel van die instellingen gelden ook voor de pod volgens mij.
Ik denk dat er voor de pod ook wel een dergelijke site te vinden is.
Je kunt de webpagina ook nog vertalen met babelfish o.i.d.
Dat is wel behoorlijk crappy natuurlijk want al die vreemde gitaar termen worden natuurlijk slecht vertaald maar misschien is het bruikbaar.
Hier op het forum is er niks over te vinden?
Anders pm je me maar als je iets wilt weten.
Ik wil je wel helpen alhoewel ik geen idee heb hoe de pod werkt natuurlijk.
Favorieten/bladwijzers