Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 263 van 622 EersteEerste ... 163213253261262263264265273313363 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.621 t/m 2.630 van 6220
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    maar jij zoekt toch altijd net die ene andere les paul, die net wat anders of raarder is dan de normale o.i.d,
    waarom vind je die Joe Perry dan niks

hmmm mischien ben ik een van die weinigen die die mooi vind :P
    ik vind de joe perry heel erg tof, maar dan wel met ebben toets. waarom ik altijd wat anders zoek? omdat normale les pauls voor mij me tegenhouden bij bepaalde dingen.

Ik word niet blij van gelakte halzen; ergo, ik wil ongelakte hals. Ik word niet blij van een rosewood toets, ik wil ebben. ik wil een bepaalde manier van halsconstructie, wat je bij standards niet hebt; een studio is iets dunner dan een standard, en dus betere upperfretaccess.

Als ik dan een gibson 'moet' doen (niks moet natuurlijk), dan wel een gibson die meer uitstaat van de rest dan een gewone. Bijvoorbeeld een bijzondere custom, een studio met mahonie top (en solid) een studio die helemaal kaal is, maar TE GEK klinkt, met een eigenlijk toch-wel mooie plaintop, een 'the paul' van walnut. de standaard combinatie van esdoorn, mahonie en pallisander is gewoon niet de combi voor mij, zeker niet als het een full thickness mahonie back is; dan liever wat dunner.

Het is dus een combinatie van looks, bespeelbaarheid, tone, en niet-doorsnee willen zijn.
    Laatst gewijzigd door Orpheo; 18 februari 2009 om 11:38

Senior Member

Standaard

Ok dan

ik denk dat ik het snap, maar volgende keer mag je enters gebruiken, dan is het wat overzichtelijker, zeker voor zo'n lange tekst.
    o, en (andere) leestekens zijn ook wel handig

Edit: Er stonden wel andere leestekens in, sorry
    Laatst gewijzigd door Ferraririk; 18 februari 2009 om 11:33

Senior Member

Standaard

Ok dan

ik denk dat ik het snap, maar volgende keer mag je enters gebruiken, dan is het wat overzichtelijker, zeker voor zo'n lange tekst.
    o, en (andere) leestekens zijn ook wel handig
    Als we azijn gaan zeiken, dan mag je zelf ook wel wat aan je hoofdlettergebruik, zinsopbouw en punctuatie doen!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Als we azijn gaan zeiken, dan mag je zelf ook wel wat aan je hoofdlettergebruik, zinsopbouw en punctuatie doen!
    ik zeik niet, maar ik vind dat als je een hele lap tekst tikt, dat het wel overzichtelijk moet zijn, Toch?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik zeik niet, maar ik vind dat als je een hele lap tekst tikt, dat het wel overzichtelijk moet zijn, Toch?
    zeikerd, ik heb het aangepast. het is gewoon een alinea als in een boek; doe je met je schoolboeken ook moeilijk 'juf ik snap het niet, de tekst is te laahaaangggg'

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirkdewaard Bekijk bericht
    Dank je, het is een leuk ding.

Ik heb die pots er niet erin zitten, heb nog wel een setje van hem liggen, maar de huidige pots bevallen me prima. De tailpiece is van RS. De brug weet ik niet, die gaat nog wel een keer veranderen, al is het alleen maar voor de looks. Als je iets zou willen veranderen aan je gt zou ik inderdaad de potmeters doen.

Verwacht alleen niet te veel van de veranderingen, het geluid van je gitaar blijft.
    Dank je!
    De sound van mijn GT is gewoon goed (iig. qua hout en basis) maar de laatste tijd heb ik wat last van dat ijzerdraadje bij de zadels dat af en toe minder goed vast blijft zitten zo dat er 'n bijgeluid bij het aanslaan v/d open D en G ontstaat en ietsje meer intonatie-ruimte zou ook wel prettig zijn.

Potmeters zijn nu iig. (nog) niet de originelen en die van DrVintage spreken me wel aan. RS is toch RSguitarworks?

Thanks!
    Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 18 februari 2009 om 11:57 Reden: tiepvaudt/bang voor spellings-gestapo...

Dictator

Standaard

Hiervoor hebben we Offtopic!

@Ferraririk; kap er 's mee om direct jezelf te verdedigen door direct er op te moeten reageren.

Nu weer ontopic aub!
    Gezocht: Ibanez DE7

Senior Member

Standaard

Jezus wat een hoop kansloos kutgelul zeg..

@ Dirkdewaard: Als dat jouw collectie Les Pauls is, is die snel gegroeid! Wel érg mooie gitaren zeg. Zo lust ik Les Pauls nou wél.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Ja, dat zijn mijn gitaren. Ik ben zelfs aan het downsizen, had er veel meer.

Voor mij zijn al mijn gitaren speciaal, daarvoor hoef ik geen gitaar te laten bouwen. Ben ook misschien niet zo moeilijk, hou gewoon van een mooie en goede gitaar. Voor een slechte gitarist als ik is eigenlijk alles prima, de rest is hobby.

cas121: deze is helemaal goud, eerste jaar classic.
    Orpheo: Dank je, ieder zijn gitaar. denk dat ik ook weinig kan met die van jou. Daarom heb ik ze ook niet gekocht.
    Richwoodplayer: er zit een originele paf in, hij klinkt goed!
    Chris: gewoon pigtail of RS kopen dan zit je goed.
    Laatst gewijzigd door Dirkdewaard; 18 februari 2009 om 13:27
    Ik zoek een Firebird uit '63 of '64

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirkdewaard Bekijk bericht
    Helaas ga ik niet zeggen, ben bang dat het bedrijf het verliest van Gibson

Het is een replica, geen imitatie. Hij "klopt" meer dan een historic.
    Hier een plaatje van een paar LPs dan kan je het goed zien:

vlnr '05 faded, '53 GT, '08 replica, '05 R9, '03 R0 stringer, '90 Classic.
    jaa... zo zie ik ze graag! super vette collectie!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten