Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 7151617
Weergegeven resultaten: 161 t/m 168 van 168
  1. #161

    Standaard

    Hoi Frans,
    Ik zal dan even op de line6 site kijken.
    Ik heb trouwenus geen X3Live maar een gewone X3 desktop.
    Je opmerking zal waarschijnlijk wel voor beide apparaten gelden.
    Hou je op de hoogte!

  2. #162

    Standaard

    POD Farm standalone werkt alleen voor Toneport producten, voor alle andere Line 6 (POD Farm compatible) producten geldt dat de Plug-In geactiveert kan worden en als plug-in alleen werkt met POD farm als GUI / editor.

    Je kunt wel een (gratis) Minihost nemen en daardoor de plug-in activeren, zie hier bijvoorbeeld
    http://www.kvraudio.com/get/1015.html


    gr.
    Hans

  3. #163

    Standaard

    ik snap het niet goed, ik heb de gearbox plugin, pod farm werkt bij mij wel als standalone, maar niet als plugin in cubase.

    moet ik nu daar nog extra voor bijbetalen, want pod farm klinkt op sommige modellen toch net iets beter.

    edit: laat maar, ik moest blijkbaar de vst plugin even in de juiste map zetten
    Laatst gewijzigd door pol; 9 februari 2009 om 19:12

  4. #164

    Standaard

    Als je de originele namen van de versterkertypes and stompboxes will zien in Gearbox 3.70 is daar nu een patchprogramma voor

    http://www.vettaville.nl/page.php?id=85#899

  5. #165

    Standaard

    misschien kan ik dit topic wel even kapen.

    ik heb sinds kort de x3 live, en ik zou er graag wat mee willen opnemen met mijn laptop.

    hoe doe ik dit? ik weet dat er allemaal programma's voor zijn maar ik zie door de bomen het bos niet meer
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  6. #166
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2005
    Locatie
    almelo
    Berichten
    169

    Standaard

    Allereerst ben ik erg lang weggeweest van dit forum en weet ik niet meer echt wat de ins en outs zijn op het gebied van modeling floarboards.

    Nou zat ik laatst op de line6 site en kwam ik de podx3 tegen. Het lijkt een vooruitgang wat line6 heeft gemaakt, als ik de plaatjes zo bekijk, maar hoe zit het nou echt met de podx3?

    Is het een podxt op stereoiden of voegt het echt wat toe? Zijn de amp models overtuigender gemaakt ( nieuwe software), of zijn er maar een enkele models bijgevoegd?

    Verder vind ik de dual optie wel nice, maarja...ik betaal niet meer geld voor alleen zo'n dual optie.

    Als laatst wou ik nog vragen hoe de meningen zijn over de producten van zoom met die buisjes erin; zoom g7.1ut en g9.2 geloof ik. Hoe is de opname kwaliteit, want daar wil ik het meest voor gebruiken (ook de podx3)

    als bonus mogen jullie zeggen wat beter is (flauwe vraag), heeft iemand ze getest?

    alvast bedankt,

    Selim

  7. #167
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    misschien kan ik dit topic wel even kapen.

    ik heb sinds kort de x3 live, en ik zou er graag wat mee willen opnemen met mijn laptop.

    hoe doe ik dit? ik weet dat er allemaal programma's voor zijn maar ik zie door de bomen het bos niet meer
    Reaper is erg praktisch en goedkoop (gratis). Veel features ook.

  8. #168
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bloodiron Bekijk bericht
    Als laatst wou ik nog vragen hoe de meningen zijn over de producten van zoom met die buisjes erin; zoom g7.1ut en g9.2 geloof ik.
    Dat zijn van die excuusbuisjes om maar te kunnen zeggen dat er een buis in zit. Pin je daar maar niet op vast en zoek iets wat goed (genoeg) klinkt, ongeacht of er een buis of niet in zit.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top