Met zo'n prijs is er vast wel een dealer te vinden die het risico wil nemen het ding voor je te bestellen zonder aankoopverplichting...kun je hem tenminste uitproberen.
Met zo'n prijs is er vast wel een dealer te vinden die het risico wil nemen het ding voor je te bestellen zonder aankoopverplichting...kun je hem tenminste uitproberen.
Dat mixen kan alleen analoog. Dus dan zou je per preset aan je knoppen moeten draaien mocht je dat nodig hebben.
Ik gebruik dat op dit moment niet omdat ik W/D speel. Het is 100% dry + 100% wet. Met de Switchblade kun je die dingen állemaal doen.
Je krijgt waarvoor je betaalt. Weinig geld dus ook niet veel in te stellen.
Dat gezegd hebbende: volume/mix-regeling lijkt me geen probleem. Je zet je fx-app. op 100% wet, en vol volume. Je koppelt er een expr.pedaal aan waarmee je het output volume (of input volume als je delays en galm mooi wilt laten uitsterven) van de fx-app. regelt. Zo regel je dus de mix.
Of je stelt het in per preset, en het "master fx volume" regel je met de Input en Output level knoppen op je fx-app. Is ook hoe de Minimix werkt, heerlijk simpel.
Deze thread is inmiddels 15 pagina's oud, dus ik zou zeggen, tijd om gewoon eens te proberen voor dat geld.
Alexander van Engelen
Ik kwam de Masotti MXM Parallel Line Mixer ook nog tegen vandaag:
KLIK
Die mixer had ik inderdaad ook eerder gezien.
Helaas bij mijn dichtstbijzijnde muziekwinkel geen linemixers, dus voor testen zal ik ergens anders heen moeten. Ik geloof alleen wel in de transparantie van de mixers, en dan gaat het me vooral om de specs en afmetingen. Het liefst zo klein mogelijk (half 19" of kleiner) of veel mogelijkheden. Daarom spreken de DMC System Mix en de Switchblade me ook zo aan. Ik weet alleen niet of een grote uitgave zoals de Switchblade wel ok is. Op de lange termijn waarschijnlijk wel, maar op dit moment heb ik geen pedaaltjes die ik er tussen zou willen (behalve misschien een Blackstar DST X).
Desalniettemin lijkt het me een enorm gaaf toestel xD.
Je kunt je wet aanpassen. Maar je droog komt altijd 100% door. Tenzij je een killdry op de mixer hebt zitten.
Hmmm... niet met een SPX-90. Het kleurt je sound ook al zet je m op 10% wet. Ik wil het met de mixer de verhouding willen instellen zodat ik een beetje finepitch kan toevoegen aan mijn dry.
Favorieten/bladwijzers