Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 296 van 593 EersteEerste ... 196246286294295296297298306346396 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.951 t/m 2.960 van 5928
    Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    hallo!

ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de Blade Texas Vintage.

Ik had hier al wat naar rond gekeken, en zag dat er één in Gronigen stond, maar die heeft rosewood neck, ik wil graag die met maple. NU is er in de buurt een winkel die hem toevallig sinds kort heeft.

Iemand ervaring met deze gitaar? Zit zelf vooral ff te twijfelen aan de radius (heb nu 9.5, deze is 7.5), zou ik eens moeten uitproberen...

en dan nog een vraagje, wat is het verschil tussen de vintage fretten hierop en bijvoorbeeld de medium op mijn swing strat nu?

ik wil toch wel een keer er eens op spelen, maar vroeg mij dit op het moment af

alvast bedankt!

Jaap / Zeiler!

owh jah, over de strat:
    http://www.bladeguitars.com/files/Te...ec%20Sheet.pdf
    Niet als zodanig met de Texas vintage...wel met mijn california standard en dat is een héél veelzijdige gitaar. halsradius weet ik niet zo..maar wel beetje dikker dan normale stratjes.
    Mijne heeft medium frets.

Senior Member

Standaard

Such is life and it's getting sucher everyday.

*SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

Senior Member

Standaard

@ zeiler:

Ik heb zelf nooit op een Blade gespeeld, maar over de radius kan ik wel iets vertellen. Mijn strat heeft ook een radius van 7.5". Dit houdt in dat de toets wat boller is. Dit is vooral makkelijker bij akkoordenwerk en barrés. Sommigen beweren dat een bolle toets moeilijker soleert, maar ik heb daar absoluut geen problemen mee.. Maar ik ben dan ook geen "shredder". Ik vind het gewoon erg lekker spelen!

Die vintage frets zullen waarschijnlijk smaller en niet zo hoog zijn als de mediums die je nu op je strat hebt. Persoonlijk vind ik dat het leukst, ik kan namelijk totaal niet met jumbofrets overweg. Maar dit is natuurlijk ook weer voor iedereen anders.

Ik raad je aan om gewoon eens te gaan testen want je eigen gevoel is nog steeds het beste!!

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    @ zeiler:

Ik heb zelf nooit op een Blade gespeeld, maar over de radius kan ik wel iets vertellen. Mijn strat heeft ook een radius van 7.5". Dit houdt in dat de toets wat boller is. Dit is vooral makkelijker bij akkoordenwerk en barrés. Sommigen beweren dat een bolle toets moeilijker soleert, maar ik heb daar absoluut geen problemen mee.. Maar ik ben dan ook geen "shredder". Ik vind het gewoon erg lekker spelen!

Die vintage frets zullen waarschijnlijk smaller en niet zo hoog zijn als de mediums die je nu op je strat hebt. Persoonlijk vind ik dat het leukst, ik kan namelijk totaal niet met jumbofrets overweg. Maar dit is natuurlijk ook weer voor iedereen anders.

Ik raad je aan om gewoon eens te gaan testen want je eigen gevoel is nog steeds het beste!!
    ten eerste bedankt voor je response!

inderdaad, ik ga er binnenkort een keer lekker op spelen! Maar om van te voren even over wat dingen te informeren vindt ik over het algemeen wel fijn , beetje weten waar je aan toe bent zeg maar over zulke kleine dingetjes!

nogmaals bedankt!

Jaap / Zeiler
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

no problemo

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijzerbroot1 Bekijk bericht

Oelala, daar wil ik meer van zien.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter-J Bekijk bericht
    Oelala, daar wil ik meer van zien.
    Ik ook! Die is MOOIIIIII!!

Senior Member

Standaard

U vraagt, wij draaien.......

Laatst gewijzigd door ijzerbroot1; 17 februari 2009 om 10:16
    Such is life and it's getting sucher everyday.

*SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

Senior Member

Standaard

Zeer lekkere gitaar! Heb er ook zo een! Super!
    Gebruik je de extra toggle switch veel? Ik wel!

Banned

Standaard

da's een push-push hoor

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten