Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 718 van 1214 EersteEerste ... 218618668708716717718719720728768818 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.171 t/m 7.180 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Nog eens een update:

Alles is nu gevoed met één 1Spot (drive én delay). Het ruist een beetje, maar de ruis van mijn slecht geaarde gitaar is erger

De delay zit gewoon in de chain, omdat ik toch overdrive/distortion uit de J&H haal
    Wat doe je met zo'n octaver?

Ken het effect wel maar zou het niet gebruiken.
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Wat doe je met zo'n octaver?

Ken het effect wel maar zou het niet gebruiken.
    Tja, die heb ik voornamelijk gekocht omdat ik ooit superfan van CKY was. Die gebruiken dat in elk nummer. The Kooks gebruiken het ook op hun nieuwe album voor een paar solotjes. Ik gebruik m zelf idd niet veel, maar ik doe m ook zeker niet weg
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Standaard

Leuk board Jeroen, eenvoudig maar lekker!
    Met z'n octaver kun je juist hartstikke veel doen! Ik heb dan ook niet voor niets een Whammy Ik gebruik het pedaal uiteraad veel voor RATM nummers maar toch ook wel voor andere stijlen/band Leuk om mee te klooien.

Opdatumpje:

Nieuw op mijn board, de Ibanez TS-9 (oudje uit +/- 81/82) en de Ibanez DFL Flanger. De Boss Flanger is er dus af, die ligt even in een BCB koffer met wat ander spul en de DFL ga ik nu gebruiken. Extreem dingetje! Als je er een kan vinden en je houd van veelzijdig en wat klooien, absoluut kopen! Alleen de layout is al super tof
    Ik ben nu opzich redelijk te vreden, wil nog wel een keer een Showmaster 48 case omdat ik daar meer ruimte in heb en hoogte en ik wil tzt. een voeding kopen. Denk zelf de Fuel Tank van T-Rex). En de Tremelo van Behringer gaat er nog eens af en komt een TR-2 van Boss voor terug of misschien een Pulsar van EHX.
    Verder heb ik de mouth tube/talk box ook weer aan de praat gekregen en die staat nu naast m'n board:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Leuk board Jeroen, eenvoudig maar lekker!
    Thnx! Meer heb ik momenteel niet nodig. Met de Vox-footswitch kan ik namelijk ook nog reverb en tremolo aan/uitzetten

Jij hebt trouwens ook een mooi board zeg. Zo'n Vox Wah wil ik ook nog eens. Alleen die Behringer vloekt een beetje bij de rest idd Ik vraag me echt af hoe je een board zo mooi volgebouwd krijgt Is dit trouwens een Showmaster 24?

Senior Member

Standaard

Het lijkt me een warwick kistje

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a Bekijk bericht
    Het lijkt me een warwick kistje
    Haha, Jeroen schaam je. Dit kan nooit een Showmaster zijn, want die zijn schuin... Nouja, is t n Warwick?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Haha, Jeroen schaam je. Dit kan nooit een Showmaster zijn, want die zijn schuin... Nouja, is t n Warwick?
    90 % zeker

Senior Member

Standaard

Bedankt Jeroen
    Het is inderdaad een Warwick case Wel de grootste maat en zonder die ingebouwde voeding etc. Ik heb deze gekocht met flinke korting bij MP (demo model, maar is als nieuw!) en zelf verhogingen etc erin gemaakt. toch nog niet helemaal te vreden, kan allemaal nog wat strakker worden afgewerkt maar voor nu is het mooi genoeg (in de Showmaster wil ik o.a. een looper hebben voor de modulatie effecten en een voeding, fuel tank). De Behringer vloekt inderdaad nogal haha maar doet wat die doen moet en voor 19 euro heb ik er een hoop plezier van gehad al. De TR-2 van Boss is net wat veelzijdiger etc. De pulsar lijkt me ook wel wat maar die zou ik eerst eens moeten testen.

Ik zie trouwens behoorlijk wat lege plekken op je board, staan er nog meer pedalen in de planning?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Ik zie trouwens behoorlijk wat lege plekken op je board, staan er nog meer pedalen in de planning?
    Mwa: Ik heb nog een Ibanez TS7 en een Danelectro Daddy-O hier liggen maar de gebruik ik zelden. Misschien komt er een chorusje of iets anders modulatie-achtigs aan, maar das niet echt nodig. Ik gebruik de case ook om mijn kabels e.d. in op te bergen, vandaar.

Senior Member

Standaard

.....
    in de Showmaster wil ik o.a. een looper hebben voor de modulatie effecten en een voeding, fuel tank
    .....
    Robert, jou amp heeft toch geen FX loop?

Je board ziet er mooi uit met al die felle kleurtjes en de indeling is ook superstrak met die patchkabeltjes e.d.
    Waarom zou je een Showmaster 48 willen? Dit is toch groot zat?
    Ennuh, als die TS9 gaat vervelen ben ik de eerste die hem van je mag overnemen toch? Ah, toe nou.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten