Tja, die heb ik voornamelijk gekocht omdat ik ooit superfan van CKY was. Die gebruiken dat in elk nummer. The Kooks gebruiken het ook op hun nieuwe album voor een paar solotjes. Ik gebruik m zelf idd niet veel, maar ik doe m ook zeker niet weg![]()
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Leuk board Jeroen, eenvoudig maar lekker!
Met z'n octaver kun je juist hartstikke veel doen! Ik heb dan ook niet voor niets een WhammyIk gebruik het pedaal uiteraad veel voor RATM nummers maar toch ook wel voor andere stijlen/band
Leuk om mee te klooien.
Opdatumpje:
Nieuw op mijn board, de Ibanez TS-9 (oudje uit +/- 81/82) en de Ibanez DFL Flanger. De Boss Flanger is er dus af, die ligt even in een BCB koffer met wat ander spul en de DFL ga ik nu gebruiken. Extreem dingetje! Als je er een kan vinden en je houd van veelzijdig en wat klooien, absoluut kopen! Alleen de layout is al super tof
Ik ben nu opzich redelijk te vreden, wil nog wel een keer een Showmaster 48 case omdat ik daar meer ruimte in heb en hoogte en ik wil tzt. een voeding kopen. Denk zelf de Fuel Tank van T-Rex). En de Tremelo van Behringer gaat er nog eens af en komt een TR-2 van Boss voor terug of misschien een Pulsar van EHX.
Verder heb ik de mouth tube/talk box ook weer aan de praat gekregen en die staat nu naast m'n board:
![]()
Thnx! Meer heb ik momenteel niet nodig. Met de Vox-footswitch kan ik namelijk ook nog reverb en tremolo aan/uitzetten
Jij hebt trouwens ook een mooi board zeg. Zo'n Vox Wah wil ik ook nog eens. Alleen die Behringer vloekt een beetje bij de rest iddIk vraag me echt af hoe je een board zo mooi volgebouwd krijgt
Is dit trouwens een Showmaster 24?
Het lijkt me een warwick kistje![]()
Bedankt Jeroen
Het is inderdaad een Warwick caseWel de grootste maat en zonder die ingebouwde voeding etc. Ik heb deze gekocht met flinke korting bij MP (demo model, maar is als nieuw!) en zelf verhogingen etc erin gemaakt. toch nog niet helemaal te vreden, kan allemaal nog wat strakker worden afgewerkt maar voor nu is het mooi genoeg
(in de Showmaster wil ik o.a. een looper hebben voor de modulatie effecten en een voeding, fuel tank). De Behringer vloekt inderdaad nogal haha
maar doet wat die doen moet en voor 19 euro heb ik er een hoop plezier van gehad al. De TR-2 van Boss is net wat veelzijdiger etc. De pulsar lijkt me ook wel wat maar die zou ik eerst eens moeten testen.
Ik zie trouwens behoorlijk wat lege plekken op je board, staan er nog meer pedalen in de planning?
Mwa: Ik heb nog een Ibanez TS7 en een Danelectro Daddy-O hier liggen maar de gebruik ik zelden. Misschien komt er een chorusje of iets anders modulatie-achtigs aan, maar das niet echt nodig. Ik gebruik de case ook om mijn kabels e.d. in op te bergen, vandaar.
Robert, jou amp heeft toch geen FX loop?
Je board ziet er mooi uit met al die felle kleurtjes en de indeling is ook superstrak met die patchkabeltjes e.d.
Waarom zou je een Showmaster 48 willen? Dit is toch groot zat?
Ennuh, als die TS9 gaat vervelen ben ik de eerste die hem van je mag overnemen toch? Ah, toe nou.![]()
Favorieten/bladwijzers