ik heb ooit is een band gezien met aleen een bassist en drummer
weet alleen neit meer hoe hij heet.![]()
ik heb ooit is een band gezien met aleen een bassist en drummer
weet alleen neit meer hoe hij heet.![]()
ALLES IS VERKOCHT!
meer heb je niet nodig joh http://www.youtube.com/watch?v=AFcpB...e=channel_page xD al speelde ze met de headhunters ook wel met gitaar op de latere platen.
Op de cd live van erykah badu zit in de band ook geen gitarist
Late reactie, maar toch: Hoezo is dat bekrompen?
Ik luister met plezier naar vrijwel alle mogelijk variaties op rockmuziek: van blues tot pop tot extreme metal, oud en nieuw. Verder kan ik heel goed luisteren naar klassieke stukken, vooral symphoniën en stukken op basis van piano.
Muziek die ik op zijn tijd prima vind, maar waar ik niet echt warm of koud van wordt: standaard top 40 popmuziek die niet in het eerste rijtje past, trance, dance, feestmuziek (carnaval, après ski en aanverwanten). Ofwel: de muziek die vaak in café's en kroegen wordt gedraaid.
Muziek die ik over het algemeen niet kan waarderen (lees: waar ik spontaan van krom trek) zijn: extreem popperige dingen (Britney Spears bijv.), Frans Bauer en aanverwanten, R&B, hiphop, hardstyle, drum & bass, techno en aanverwanten (terror etc.).
De stijlen die ik het liefste luister, zit nu eenmaal 99% van de tijd een gitaar in. De dingen waar ik een enorme hekel aan heb, zit vrijwel nooit een gitaar in. Of dit nu een oorzaak of gevolg is, weet ik niet, maar dit was ookal zo toen ik nog geen gitaar speelde en voordat ik echt serieus met muziek bezig was.
Zijn er wel meer van hoor. Een keer, in voorprogramma van White Stripes, Whirlwind Heat gezien. Vette band was dat.
Favorieten/bladwijzers