Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Discussie: Cynic

Senior Member

Standaard

tja of dat jauwen is een maatstaf voor succes is? Als je bedoelt niet in de smaak vallen bij bekrompen concertgangers die alleen op hun (grote en stijlvaste) band wachten inderdaad..

in mijn beleving werd Focus aardig op handen gedragen door oa. de technische (death) metal fan/liefhebber van toen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door new deep Bekijk bericht
    in mijn beleving werd Focus aardig op handen gedragen door oa. de technische (death) metal fan/liefhebber van toen
    Binnen mijn 'plekbollen' vriendengroep werd hij goed ontvangen inderdaad, maar wij waren dan ook niet schuw voor wat technisch werk...

Senior Member

Standaard

tja, ik was 10 toen focus uitkwam dus wellicht dat jullie t beter weten. waarschijnlijk deed t technische werk het hier sowieso beter dan in de VS. maar in interviews klagen cynic en atheist er steeds over dat ze nu vele malen populairder zijn dan toen, en dat de verkopen eigenlijk pas jaren nadat ze uit mekaar waren op gang kwamen.

Senior Member

Standaard

Afgelopen jaar heb ik hun show op Wacken gezien en ik was impressed, kende de hele band nog niet maar wat een goede muzikanten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AntY Bekijk bericht
    op de zwarte cross (na 20 minuten wachten tot de geluidsman het door had) ook geweldig (nog bedankt, tristan!)

ik vond de oude ook cooler. focus is 15 jaar oud en had nu nog baanbrekender geweest dan traced in air.

overigens was focus destijsd geen succes. ik heb bootlegs waar ze van t podium af worden gejauwd.
    Jeetje meen je dat nou ? Post eens wat zou ik zeggen! (die bootlegs)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten