Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 31
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Heb nog het serie nr gecontroleerd. Was gewoon goed
    Wat zegt het serienummer nou over de echtheid van de top op een gitaar? Ik kan mijn Gibsons toch ook paars met grijze en gele strepen spuiten, dat wil niet zeggen dat ie zo uit de fabriek kwam.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankpaul1 Bekijk bericht
    Ja, die headstock lijkt raar omdat er een '70s logo op staat, terwijl de kop gewoon klein is. Denk ik hoor.

Tevens Orpheo, waar heb je ooit gehoord van die Gibson? Heel Google geeft geen enkele aanwijzing.
    in een boek met speciale les pauls is ook al wel weer 10 jaar oud hoor.

Senior Member

Standaard

Bladgoud is ook niet zo heel duur, in Thailand kopen mensen voordat ze gaan bidden bij een Boedah een klein velletje en plakken dat op de boedah, in de VS werden vroeger op brandweerwagens versieringen met bladgoud gemaakt wat onder de blanke lak kwam, je ziet het nog weleens gebruikt worden in van die biker build off programma's op discovery.
    4 Sale:
    Marshall 1960a 4x12

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

wat is de titel van dit boek en het isbn nr??
    Ik ben echt heel zwaar aan het gassen.
    oh geen idee. dat boek stond in de haagse bieb ooit, maar dat boek hebben ze weggehaald voor onduidelijke redenen. heb nog zitten azen op dat boek.

er stond ook een 5-humbucker-lp custom in van steve howe weet ik nog zo snel uit mijn hoofd, en nog meer rare les pauls...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

macwilliams, staar je niet blind op zeldzaamheid. tone en bespeelbaarheid zijn het meest belangrijke.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Even iets geks maar zouden ze een relatief slechte plank met goud bedekken?

Komt er ook nog eens bij dat het maar P90 zijn en geen blackouts dus daar is ook nog wel wat aan te doen (negeer de domme opmerking aub)
    enerzijds kan het zijn dat ze dachten, kloteplank, goud erop, dan is er altijd wel iemand die valt voor de looks en de sound voor lief neemt, of juist 'wow, te gek ding, goud maken, dat maakt 'm uberluxe!"

en dat je er blackouts in wilt gaan doen, dat is absoluut, puur zonde man. dat past toch niet, moet je dus frezen, hak je goud weg, etc etc. ik zou 't niet doen. je hebt toch al genoeg les pauls?

effe off topic: hoeveel weegt die faded van jou, de bruine studio? de mijne zit tegen de 4 kilo...k heb heel erg sterk het vermoeden dat deze weinig tot geen chambering heeft vergeleken met andere studio's; de mijne komt namelijk uit begin september 2006. pas daarna ging men echt los met chambering (bfg, standard faded, en eind 2007 met alle les pauls). hij klinkt ook veel meer 'woody' dan normaal.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    Van die gouden strat...
    klopt, dat was Fenders terugkeer naar de kleine headstock na de CBS headstock en zij hadden niet meer de juiste mallen voor de correcte meer golvende headstock

Het heeft nog heel lang heeft geduurd voor dat fender weer "correcte" headstock ging maken
    life sucks and then you die

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Genoeg lp's dat kan noooit. Zie jouw sig!!!
    Ik wil hier heel graag meer van weten omdat ik hem wil hebben

Wat die studio betrefd zou best kunnen. Als ik thuis ben zal ik hem voor je wegen ok?

Ikwilikwilikwil GOLD!!!
    haha, ik weet 't, t was ook maar pure sarcasme. ik heb, over die faded, veel fadeds getest, maar de mijne is voor les paul begrippen, al loodzwaar. verklaart ook de tone denk ik. zo massief als mona's chocolademousse, en even smeuig ook trouwens.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik vind de die gespoten goldtops eigenlijk geen reet aan maar die op marktplaats is echt giga geweldig en ik denk er aan om maar 2000 te bieden ofzo. Ik ga vanavond info op de amerikaanse forums inwinnen.
    ik kan 'm niet vinden op marktplaats. kan jij de link geven? als je bang bent voor 'snipers' hier, mag't ook via pm. ik wil 'm eigenlijk wel graag zien

Standaard

zou je mij ook de link willen pmen?
    ik heb net gekeken op mp en kan hem niet vinden.
    geen zorgen, ik zal hem niet kunnen kopen want ik heb geen geld meer
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten