Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 46 van 46
    Senior Member

Standaard

Ja, ik zit te denken om er minihumbuckers in te zetten of net tipte iemand me, P90.s

Ook vet.....hmmm lastig, die minihumbuckers zijn wel fuckin duur, als je ze van Lollar gaat bestellen zie ik, die lijken wel t meeste op de oude crestwood mini's.

P90s ziet er ook mooi uit en zal te gek klinken in die Olympic body denk ik, ik zat al een tijdje te azen op een sg classic, maar misschien een Olympic Classic

Standaard

Goed idee. Dat was ik ook van plan. Slagplaatje van ebay. 1 p90 erin en gaan Heb nog wel een gfs p-90 liggen voor je, weet niet of dat wat is.

Senior Member

Standaard

Ik zou er dan 2 in willen

Of 2 minihumbuckers maar die zijn nogal pricy!

Dus misschien wel die P90s

Standaard

Die mini hb's van GFS hoor ik best goede dingen over en die kosten geen drol. Zou ook weleens een bareknuckle p90 willen proberen in m'n Copyrite, maar duur.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaveItUp Bekijk bericht
    Die mini hb's van GFS hoor ik best goede dingen over en die kosten geen drol. Zou ook weleens een bareknuckle p90 willen proberen in m'n Copyrite, maar duur.
    met de lage pond valt 't wel mee hoor. ongeveer 110E per pup.was ooit 160...

wow minder zelfs! 70 pond, das ongeveer 80 euro!

Standaard

Ik heb de Fat Mini (AlNiCo V) in mn Gretsch zitten en ben er vrij te spreken over. Heerlijke mix tussen HB sound en een beetje P90; enige nadeel ervan vind ik dat ie niet genoeg output heegft om te matchen met mn P90 in de neck dus ik ga er een tweede P90 in gooien.

Ik heb ook eens een Wild Dog in iemands gitaar gezet en die was erg erg lekker! Luid, output, VET!
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten