Mooie gitaar Heibel!
Lijkt ook erg op de classic vibe tele. Ik ga binnenkort maar eens naar musicstore om een keuze proberen te maken tussen de classic vibe tele of strat![]()
Mooie gitaar Heibel!
Lijkt ook erg op de classic vibe tele. Ik ga binnenkort maar eens naar musicstore om een keuze proberen te maken tussen de classic vibe tele of strat![]()
Smoothy hoor! En dat aan de waslijn!
Wat voor hout is de top?
National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender StratocasterOorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
Yep, 6mm quilted maple op mahonie met een 3 laags fineer binding eromheen. Buitenste rand krijgt nog een zwarte burst. Komt een trad. telebrug op met rail humbucker en een SD P-rails op neckpositie, tegen de ebben toets, zonder inlays, aan. Verder 4 pots en een switch als op de telecaster deluxe, die hier ergens boven staat.
cool ja, de standaard kop van een tele is wat mij het meeste afschuwt![]()
De lak van de body is gewoon orgineel, kijk maar eens op deze site (naar beneden scrollen, bijna onderaan) http://www.21frets.com/squier_jv/thesqpage.htm
uhm...ja? quilt of flamed pear of sycamore kan ook, maar sycamore wordt verkocht als esdoorn, flamed pear is wat rossiger/roziger, dus deze kleuren zullen veel roziger/zalmkleurig overkomen. juist dat dieprode en diepgele bevestigd dubbel en dwars dat het esdoorn is. quilt is sowieso heel zeldzaam, dat zie je over 't algemeen eigenlijk alleen bij maple. op mahonie soms ook, maar dat kleurt niet zo mooi geel als dit.
dus, ja dat is redelijk zo ofcourse.
Favorieten/bladwijzers