Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 116 van 252 EersteEerste ... 1666106114115116117118126166216 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.151 t/m 1.160 van 2514
    Senior Member

Standaard

Ik ken de GT8 niet, ik gebruik ook niks van de preamps in de setups die ik gebruik, of alleen als stand alone in de oefenruimte, en dat klinkt aardig voor een repetitie.
    Het patchkabeltje is om met één van de CTL switches via CTL 3 de Channelswitch te bedienen, en om zodoende een CC14 te kunnen zenden naar mijn Replifex.
    Dat wou niet anders want de Toggle en Moment afstellingen laten dat niet toe, dus dan maar zo.

vinni
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokeleko Bekijk bericht
    Nou daar gaat ie sinds een paar maanden ter aanvulling van mijn JVM205H , Brunetti Star-T-Rack, met Replifex parallel in de loop.
    Clean is super strak, en dikke toon, achter op de poweramp zitten een 2 tal depth regelaars deze zijn zeer bepalend voor het totaal geluid.
    Overdrive is een eerlijke recht door zee rocksound, werkt perfect met pedalen, en een 2e solo volume cq Master boost(volume) voor de leads.. Heb er al nieuwe buizen erin gezet, 5x Tungsol en JJ E34L in de eindtrap, mooie bijkjomstigheid van de STR is mogelijkheid om 2x20 of 2x50 watts te willen.
    Voor de extra boost op de preamp heb ik altijd een MoaB boost aan staan, besturing via midi met een GT10, wat pedaaltjes (MoaB Boost, Bad Monkey en een Hot Head) in de loop van de GT10, voor de input van de GT10 een Masotti BlackBox.
    Ik ben er zeer content mee en of ik ze nou door mijn 4x12 of de 1x12 stuur het blijft lekker duwen.

Zo'n Star-T heb ik ook nog eens geprobeerd......had er hoge verwachtingen van. Bleek de slechtste versterker te zijn die ik ooit gehoord heb.
    Maar ik heb zo'n idee dat er wat aan de hand was met dat ding.
    Op zich heeft dat ding namelijk hele interessante mogelijkheden en zeer compact. Hoe klonk-ie met de stock buizen?

Groet,
    Vinni

Senior Member

Standaard

Hoi Vinnie.

Met stock buizen ging het wel, 6L6GC's zaten erin.
    Ik heb die Tungsol's en E34L erin en is het een andere versterker geworden.
    Toen ik em probeerde bij de winkel over een EVH 4x12 kon ik het niet goed beoordelen, maar thuis over mijn 1x12's met V-30 ging ie open, zelfs nog met die oude buizen.
    Het is geen highgain bak, maar daar zijn pedalen zat voor.

Senior Member

Standaard

Ik heb ook weer een scharminkel van een rackje

Mooi klein girly girly en ook nog maar halfvol, gaat goed Onderste behuizing is btw een rackinterface/splitter in de maak.

Wil nu een case voor de Mark IV en dit rackje samen, de 4he case staat dus in mijn sig, psst.
    Laatst gewijzigd door AART; 6 februari 2009 om 00:12

Senior Member

Standaard

misschien eeen heeeel gekke vraag; maar waarom heb jij überhaupt een rack?
    ik zie powerconditioner, Behringer Tuner/racklight, een blindplaat en een .. interface kastje?

zou met een zo'n Boss Megatuner (TU-1000?) en een losse interface (Hammon doosje) ook opgelost zijn, nah?

wel leuk 'torentje torentje bussekruit'

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART Bekijk bericht
    Ik heb ook weer een scharminkel van een rackje

Mooi klein girly girly en ook nog maar halfvol, gaat goed Onderste behuizing is btw een rackinterface/splitter in de maak.

Wil nu een case voor de Mark IV en dit rackje samen, de 4he case staat dus in mijn sig, psst.
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    misschien eeen heeeel gekke vraag; maar waarom heb jij überhaupt een rack?
    ik zie powerconditioner, Behringer Tuner/racklight, een blindplaat en een .. interface kastje?

zou met een zo'n Boss Megatuner (TU-1000?) en een losse interface (Hammon doosje) ook opgelost zijn, nah?

wel leuk 'torentje torentje bussekruit'

Wordt nog uitgebouwd. Komt een wireless in en aan de achterkant zit nog een strip met 230 V outlets

Die interface wordt redelijk druk qua bekabeling en er komt een splitter in (3 amps/2 amps + tuner). Ik zit ook nog te denken aan een cab simulator om stil te kunnen recorden. En dan is zo'n klein rackje wel fijn.
    Laatst gewijzigd door AART; 6 februari 2009 om 14:41

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leroylafontaine Bekijk bericht
    Heb je geen amp-head nodig voor zo'n cabinet of zit dat inje rack (waarschijnlijk wel maar ik wilde het graag zeker weten :P).

yup de gt8 gebruikt als pre-amp..en ook de bbe (2e van onder) en onderste in rack is poweramp

Senior Member

Picker

In een poging dit draadje weer een beetje leven in te blazen: foto van de familie (had ik ook al gepost in "Post je Collectie", maar mag hier ook wel toch? Hopelijk volgen weer meer foto's van andere leden (ook al heb je al heb je een alleen maar een schroefje vervangen: POSTEN #$%@#$@!!!)

De Luke is mijn nieuwste aanwinst (gekocht van de 'huisarts' hier, THANKS!)

De GP3 is waarschijnlijk verkocht. Ik overweeg de aanschaf van een PodXT Pro (om op te nemen) of toch een mixer+microfoon.

Daarnaast nog steeds op zoek naar een System Mix + (Yoeri, die van jou heb je eigenlijk niet nodig, toch ) en iets waarmee ik de 3+ kan switchen (keuze genoeg, maar ben er nog niet uit wat... een CAE 4x4 lijkt me wel wat, heb ik meteen een looper)

Ow, en als iemand weet waar ik een zak gitaarskills kan kopen, hou ik me ook aanbevolen
    Laatst gewijzigd door hole; 16 februari 2009 om 09:51

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    In een poging dit draadje weer een beetje leven in te blazen: foto van de familie (had ik ook al gepost in "Post je Collectie", maar mag hier ook wel toch? Hopelijk volgen weer meer foto's van andere leden (ook al heb je al heb je een alleen maar een schroefje vervangen: POSTEN #$%@#$@!!!)

De Luke is mijn nieuwste aanwinst (gekocht van de 'huisarts' hier, THANKS!)

De GP3 is waarschijnlijk verkocht. Ik overweeg de aanschaf van een PodXT Pro (om op te nemen) of toch een mixer+microfoon.

Daarnaast nog steeds op zoek naar een System Mix + (Yoeri, die van jou heb je eigenlijk niet nodig, toch ) en iets waarmee ik de 3+ kan switchen (keuze genoeg, maar ben er nog niet uit wat... een CAE 4x4 lijkt me wel wat, heb ik meteen een looper)

Ow, en als iemand weet waar ik een zak gitaarskills kan kopen, hou ik me ook aanbevolen
    Yo! Mooie set! (En mooie Luke )

je hebt pm.
    http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Senior Member

Standaard

Mijn rackje is eindelijk klaar, dus nu ook een foto:

De zelfbouwkastjes klinken erg goed, veel definitie, strak en toch behoorlijk zwaar (qua geluid dan he). De Beam Blockers leveren inderdaad een betere spreiding en minder pijnlijk hoog op. Nou nog een keer ergens heen waar de boel echt open kan, voorlopig is het wel mooi dat de hele zooi ook heel zacht kan, al komen de eindtrap en de boxen dan niet echt tot leven natuurlijk.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten