Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 170

Discussie: Thomann.de

  1. #131
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shagbal Bekijk bericht
    Hebben ze daar NE/ENG werknemers dan?

    ja het geld is nu al verzonden...staat bij de transfer: Deutsche Bank ik heb ook geen bevestigingsmail gehad dat ze het geld hebben ontvangen. ik begrijp er echt geen fuck van om eerlijk te wezen...
    De ontvangstbevestiging van het geld duurt een paar dagen, omdat het naar een buitenlandse rekening gaat.
    Je moet even inloggen op jouw "customer page" op de Thomann-site en daar kun je de status van je bestelling zien. Ik neem aan dat je wel een account hebt aangemaakt met een inlognaam en een wachtwoord.
    Zo niet, bellen of mailen en de situatie uitleggen. Geen paniek, je bent niet de eerste en zeker niet de laatste.....

    Sucses, C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  2. #132

    Standaard

    Nee hopelijk niet nee

    Zo heb ik het geld verstuurt:

    pre-payment xxxxxx.xxxxx, cust.no. xxxxxxx

    Naam: Deutsche Bank
    Iban : blablabla
    BIC: blabla
    Straat: Lange Str. 37
    D-96047 Bamberg
    Germany

    Ik heb dus de naam en adres volgens mij verkeerd ingevoerd...ik heb niks over thomann erin gezet hadden ze wel duidelijker moeten vermelden

    Ik ben ook zo'n held met internetbankieren....sjongejonge

  3. #133
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shagbal Bekijk bericht
    Nee hopelijk niet nee

    Zo heb ik het geld verstuurt:

    pre-payment xxxxxx.xxxxx, cust.no. xxxxxxx

    Naam: Deutsche Bank
    Iban : blablabla
    BIC: blabla
    Straat: Lange Str. 37
    D-96047 Bamberg
    Germany

    Ik heb dus de naam en adres volgens mij verkeerd ingevoerd...ik heb niks over thomann erin gezet hadden ze wel duidelijker moeten vermelden

    Ik ben ook zo'n held met internetbankieren....sjongejonge
    Volgens mij klopt dat adres wel, alleen bij naam begunstigde moet dus Thomann staan en bij plaats begunstigde Bamberg. En altijd bij kostenverrekening "Kosten delen (shared)" invullen. Maar nogmaals, neem even contact met ze op, dat kan een hoop schelen en geeft jou waarschijnlijk wat rust... ! Geen Nederlands sprekenden, overigens, maar met evt. Engels kom je een eind.

    Gr. C.

    En voor wat het waard is: ik heb ook behoorlijk zitten klooien, de eerste keer....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  4. #134
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Als het IBAN en BIC juist is, komt het bij de juiste terecht.

    Naam wordt (vaak) niet eens gechecked bij IBAN betalingen
    Laatst gewijzigd door hole; 3 februari 2009 om 15:51

  5. #135
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Als het IBAN en BIC juist is, komt het bij de juiste terecht.

    Naam wordt (vaak) niet eens gechecked bij IBAN betalingen
    Kortom, no problem....!!!

    Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  6. #136

    Standaard

    Ik heb het nu echt gehad met Thomann

    Ik kreeg een mailtje terug dat het goed zal komen met mijn geld..ik blij.
    mijn geld is dus nu gestort maar nog niet ontvangen door thomann. maar zoals jullie al zeiden: het duurt fftjes voordat het aankomt.

    Nu mijn 2de probleem: op de site stond dat het product binnen 2 a 5 dagen zal arriveren. Nu is dat ineens verandert in 'On Request'. ze weten dus niet wanneer de dealer hem levert. ik vind dit ontzettend kut omdat mijn geld dus allang weg is.

    Ik wil mijn geld terug ( ze hebben het nog niet ontvangen, god mag weten waar het is).

    Kortom: tiefes-thomann. ik bestel er nooit meer wat.

  7. #137
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shagbal Bekijk bericht
    Ik heb het nu echt gehad met Thomann

    Ik kreeg een mailtje terug dat het goed zal komen met mijn geld..ik blij.
    mijn geld is dus nu gestort maar nog niet ontvangen door thomann. maar zoals jullie al zeiden: het duurt fftjes voordat het aankomt.

    Nu mijn 2de probleem: op de site stond dat het product binnen 2 a 5 dagen zal arriveren. Nu is dat ineens verandert in 'On Request'. ze weten dus niet wanneer de dealer hem levert. ik vind dit ontzettend kut omdat mijn geld dus allang weg is.

    Ik wil mijn geld terug ( ze hebben het nog niet ontvangen, god mag weten waar het is).

    Kortom: tiefes-thomann. ik bestel er nooit meer wat.
    Je kan ook eerst eens rustig contact met ze opnemen en kijken wat er aan de hand is. Zo is

    a) geld altijd onderweg van de ene naar de andere bank, die moeten ook over onze ruggetjes geld verdienen
    b) het is heel goed mogelijk dat degene die jij hebt besteld de laatste was die ze in huis hebben, die staat nu voor je klaar en voor de volgende klant moeten ze 'm bestellen
    c) Je zit hier voor iedereen een bedrijf al zwart te maken voordat je goed en wel weet wat er aan de hand is!

    Gewoon morgen eens mailen/bellen/rooksignalen en dan kan je daarna altijd nog gaan zeiken

    Chill!!

  8. #138
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.353

    Standaard

    Zit toch niet zo te vloeken en te tieren!
    Blijf gewoon rustig en onderneem actie of wacht gewoon af tot ze het spul leveren.
    Je kunt het altijd weer terugsturen en je geld krijg je ook wel weer terug evt.

    Sit back & Relax

  9. #139
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    en het is trouwens tyfUs

  10. #140
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.299

    Standaard

    Waarschijnlijk hebben ze bij Thomann dus een aanlever probleem met dat on request. Nou dat heb jij gedaan en dan gan ze dus gewoon uitleveren op moment dat het bij thomann binnen is. Ja dat kan ook bij de regliere gitaar boer gebeuren dat ze iets niet op voorraad hebben en moeten bestellen. Ik ken Thomann als een zeer correct bedrijf, komt echt goed, geduld...
    Mwa...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top