Hier vind je een foto van Dude's oude bord: klik
Van m'n eigen bord moet ik nog foto's van onderen maken, doe ik als 'ie volledig strak is. Bij www.handyman.nl kan je ze ook vinden.
Nee, helaas nergens geprobeerd, want je kan 'em nergens krijgen. Ik hem besteld in Engeland, maar door de NAMM is ie niet op voorraad en die gast van subdecay maakt die pedalen ergens vanuit z'n garage schijnt het.
Ik denk dat ie misschien wel iets veelzijdiger is dan de mmdl, omdat je zowel rate als depth kan instellen voor de modulatie en je kan volgens mij ook meer feedback krijgen voordat ie gaat oscilleren. Die mmdlx is volgens mij wel iets helderder. Blijft natuurlijk een kwestie van smaak...
Gekocht op de gok, zie wel of ie bevalt! Ben er erg benieuwd naar, ik zal wel een review posten als ik hem binnen heb
Laatst gewijzigd door stratman1976; 2 februari 2009 om 00:17
Binnenkort zet ik een review van de twister hier, maar in het kort:
modus voor chorus en flanger, diepte, snelheid, toon en volume in te stellen en voor het flanger gedeelte ook nog regeneration.
Voor beide modussen kan je ook nog kiezen tussen light & heavy
light chorus & flanger: een subtiele modulatie
heavy: de chorus is met predelay en dieper in te stellen, de flanger gaat veel extremer, zeg maar RATM and beyond. Je kan hier echt veel verschillende modulatiesounds uit krijgen.
Ja, best vaak, omdat die veel transparanter is, het lijkt wel of er een mix van je cleane signaal doorheen zit. Dit klinkt erg lekker als je riffjes van losse noten speelt op de lagere snaren, komt dan erg goed door. Wat ik wel vind, is dat als je hem op "optreed volumeniveau" hebt staan, je dan wel hoog uit moet halen omdat ie een schel boventoontje heeft. Ik heb hem dus ter aanvulling en meer voor thuis dan voor optredens, dan gebruik ik de gain van mijn amp die erg lekker klinky (vooral als ie hard staat). Heb je hem zelf ook?
ik heb een aantal jaren terug de J&H gehad, oude versie. Laatst in de gitaarwinkel de losse hyde geprobeerd en er kwam toch wel een redelijk heftige distortion uit... ik vraag me alleen af hoe bruikbaar die is. Ik mis in mijn setup namelijk af en toe het echte high gain werk (vooral voor thuis).
pokkel'n
sprak onlangs met een vriend van me, en die had een Behringerpedaal, om de boel eens uit te proberen... Was alleen beetje gecrashed...
en dan los je het maar zo op, met een bel![]()
!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Boutique hoor!![]()
Kennis is spreken,
wijsheid is luisteren.
Rock on good people!
Favorieten/bladwijzers