Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 701 van 1214 EersteEerste ... 2016016516916997007017027037117518011201 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.001 t/m 7.010 van 12136
    Senior Member

Standaard

voor mijn gebruik (intonatie van instrumenten misschien niet 100%, maar close enough..) is die nauwkeurigheid erg fijn..

belangrijker nog, hij (lijkt...?) sneller te reageren dan de TU-2 of TU-12 die ik gewend ben, en is volgens mij toch net wat accurater dan die 2...

Peterson heb ik geen ervaring mee, maar wil je 'n true bypass, nauwkeurige en vooral snelle tuner, dan is de Pitchblack een waardevolle aanschaf...
    en voor 't geld hoef je 't al helemaal niet te laten...!
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

HET antwoord op AL je wensen....

Senior Member

Standaard

Was de blauwe led deel van de Dirk Hendrik mod?

Verder,

ga je de boards ook zo gebruiken, dus de Pedal Tote gestapeld op het grotere board?

Practice cures most tone issues - John Suhr

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    HET antwoord op AL je wensen....

Omgerekend voor EUR 116,- in je pedalboardje

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jero Bekijk bericht

Was de blauwe led deel van de Dirk Hendrik mod?

Verder,
    blauwe led was deel van de DH-mod, had gevraagd om 'iets anders dan rood' (groen was ook goed geweest)..
    ook heeft 'ie de knoppen voor die 'Fulltone' dingen vervangen (mijn tone-knop was afgebroken..)..

ik hoor nog niet zoveel verschil als ie aanstaat, maar meen wel meer 'toon' over te houden als ie uitstaat (das immers 't voordeel van TB'en..)
    vibe-mode is wel handig, geen serieuze zware 'vibe', maar wel lekker i.c.m. wat drive...
    i.c.m. drive + phase90 is er best wat 'warbly' Machine-gun achtige vibe-klanken uit te persen... (reden waarom ik de vibe mode had gevraagd...)

aanradertje! (vibe-mode is persoonlijk, maar TB'en zonder gekke 3DPT bovenop de doos is wel erg fijn..)!

ga je de boards ook zo gebruiken, dus de Pedal Tote gestapeld op het grotere board?
    nee, dit is alleen voor thuis/opnames (dan kan ik de 535q gebruiken), off-screen heb ik nog een FV-100L + 2x FS5u die een Boss SE-70 besturen (in de fx-send/return van mijn mixer...)

live heb ik gewoon de Pedal Tote bij me, deze is zo gemaakt/gekozen dat ik met 1 handeling, met een bord dat eigenlijk nog compacter is dan 'n Pedal Train Jr. en zeker handzamer, alles effecten voor m'n neus heb die ik:
    - in mijn 'grote board'-dagen 't vaakst aan had staan
    - in mijn kleine-board-dagen 't meeste miste...

chorus gebruik ik niet meer zo vaak als vroeger, wissel nu af met phaser... of met gewoon 'niks'
    Gain stage is low/medium-gain afgesteld meestal, combinatie met SD-9 is toch net even anders dan de OCD die ik zo fijn vond reageren.. maar GSB + SD-9 doet meer verschillende dingen die ik wil kunnen 'laten horen'..
    DD-5 is gemod voor 'n fx-loop, maar stiekem zou ik 'm gewoon weer stereo willen gebruiken (met ping-pong delays...)..
    Misschien dat ik D-H daar weer voor kan inzetten....

nu nog die Ottava en mijn 'andere ding' en dan ben ik klaar voor de optredens van de komende tijd (als die Catalinbread op tijd binnen is.. hoop 't maar...)
    Laatst gewijzigd door Nitefly7; 27 januari 2009 om 23:46
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Member

Standaard

Hallo,

Geïnspireerd door een aantal creaties hiero , en de redelijke prijs voor een Showmaster 24, ben ik ook aan de slag gegaan om en pedalboard te maken voor het rootsrock bandje waar ik in speel. Versterking is een Mesa Blue Angel 2x10”combo met een extra 2x10” cabinet. Deze staat in de regel in de 15 watt stand, meestal bijna voluit. Clean en crunch gaat dus via de volume op de gitaar en de pedalen zijn bedoeld om de versterker te oversturen of als effect (trem en delay). De output kan naar twee versterkers geschakeld worden. Volgende project is een een leslie/vibratone waarvoor ik het originele binnenwerk heb gescored.

Hieronder een aantal foto’s en een korte uitleg:

Pedalen en route: Input->Switcher tuner of ->TS-9 die ik ook als buffer gebruik dus geen True Bypass-> DIY van een Klon Centaur->Seymour Duncan Shapeshifter->Artec Delay->Dubbele Mosfet Booster-> Switcher AB

Onder het board ligt een Artec Voeding en naar het pedalboard gaat 230V via een Powercon. Ben nooit zo blij met 230 Volt in de bierzone dus dit alles spatwaterdicht ingepakt en gesealed. Alle stekkers zijn van Neutrik en signaalbekabeling is de dunne George L. Pedalen liggen strak in het schuim.In de deksel ligt schuim en de powerkabel en kabel naar versterker, zo liggen de pedalen ook mooi strak bij vervoer

Voor rust en inspiratie alles in koningsblauw en een kleine ‘schemerlamp’ en een wisselende collectie foto’s (hier Johnny Cash en Elvis bij hun eerste ontmoeting!).

Groet

Gerben

Senior Member

Standaard

Netjes hoor! Waar is die "blauwe" aansluiting voor? Naast je 3 jacks?
    Laatst gewijzigd door the sure thing; 28 januari 2009 om 13:18 Reden: typefout
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

So the ....
    Die is strak afgewerkt!
    Complimenten!

Senior Member

Standaard

Hé Gerben, mooi hoor.
    We moet'n maar 's een "Koekstad pedalboard meeting" gaan organiseren.

Standaard

Blauw aansluiting = Powercon

Ziet er aardig uit, maar wat nou als je, net als de rest van dit forum, binnen een maand van pedalen wisselt?
    En heb je die zelfbouw Klon vergeleken met het origineel?

Ik moet er ook nog eentje...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten