Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 40
    Senior Member

Standaard New guitar day: PGM100!

Hij's op het forum al besproken in een andere thread, maar ik kan zeggen dat ik 'm weggepikt heb (edit: Voor de duidelijkheid: ik was al in gesprek met de verkoper sinds 16 januari, dus ik was waarschijnlijk gewoon eerder dan de TS uit die thread, ik had al een afspraak met de verkoper toen de thread geopend werd) , Een Ibanez PGM100:

En in het donker:

Een PGM stond al een tijdje op mijn gaslijstje, en het liefste wilde ik er een met zwevende tremolo, dus dan zijn er nog maar weinig opties over. Deze kans moest ik dus nemen.

Bouwjaar: 1990, Basswood body, maple hals met rosewood toets, twee PAF Pro's met een FS1 in het midden, Edge tremolo.

Hij heeft (inderdaad) een neckcrack gehad die goed gerepareerd is. Verder is hij ook in goede staat gezien zijn leeftijd, waarbij de tremolo in opvallend goede staat is. Ik ben pas de tweede eigenaar, dus de eerste eigenaar heeft er goed voor gezorgd. Het roze van de pickups en de f-holes is verkleurd, maar dat was bij deze gitaren meestal al binnen twee jaar.

Wim, als je meeleest, nogmaals bedankt!
    Laatst gewijzigd door Bram+; 28 januari 2009 om 14:26

Standaard

Best wel een kutstreek.. Of wou betreffende in het andere topic hem niet meer kopen?? Marktplaats is wel open natuurlijk maar ik zou wel eerst even met hem hebben overlegd.

toch gefeliciteerd..

Senior Member

Standaard

Tsja kutstreek ik weet niet.. Sommige mensen zijn ook zo traag met kopen. Eerst nog denken, en nog moeilijke zeikvragen stellen..
    Dan moet je niet raar opkijken als de gitaar weg is als jij zo sloom bent..
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Tsja kutstreek ik weet niet.. Sommige mensen zijn ook zo traag met kopen. Eerst nog denken, en nog moeilijke zeikvragen stellen..
    Dan moet je niet raar opkijken als de gitaar weg is als jij zo sloom bent..
    Ben ik wel met je eens Leon.
    Bovendien is dat het risico bij het openen van zo'n topic. Heel gitaarnet kijkt meteen mee.
    Rock on amigos!

Standaard

Sja en dan zit je als verkoper nee te zeggen tegen een potentiele koper omdat iemand eerst was, maar die is zo treuzelend en zegt uiteindelijk NEE en dan mail je die andere koper weer en die heeft dan al wat anders ZO HERKENBAAR!

Gaaf gitaartje wel, lekker roze!

Standaard

gefeliciteerd! gaaf ding, alhoewel ik nooit echt gewend raak aan de f-holes
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Standaard

Die F-holes zijn juist super vet.

Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    Ben ik wel met je eens Leon.
    Bovendien is dat het risico bij het openen van zo'n topic. Heel gitaarnet kijkt meteen mee.
    Dat is precies waarom ik niet al mijn GAS uit hier hahaa XD

Supergitaar man! Ik dnek dat je juist gehandeld heb, je zegt zelf: weggepikt.. Maar je kunt het ook zien als iemand die de gitaar net wat liever wilde hebben en misschien wat meer geld bood.. Dat is vrij normaal..
    Wanneer het een naaistreek was geweest had de adverteerder ook wel even gereserveerd oid..

Gefelcititeerd

Senior Member

Thumbs up

Tja, weggepikt... i dunno hoor. Voor het zelfde geld had iemand anders hem gekocht. Het is gewoon een gewilde, en erg vette (!) gitaar. Dat gaat rap met de verkoop. Gefeliciteerd met de aankoop.

Wat voor humbuckers zitten er nou op de pgm100? Dimarzio's air norton/ en paf?

Standaard

Waren het geen Super distortions?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten