Bedankt voor de tip!
Bedankt voor de tip!
Kennis is spreken,
wijsheid is luisteren.
Rock on good people!
Bedankt voor de tip!
Kennis is spreken,
wijsheid is luisteren.
Rock on good people!
Zo, even nuttig zijn hoor.
Bij het doorspitten van dit topic, bleek tot mijn verbazing de handige handleiding van DML om met kettingschakels pedalen vast te maken, te ontbreken.
Zelf was ik bezig om m'n pedaltrain van onder wat strakker te krijgen. Voor een ieder die dat ook wil, nog wat inspiratie:
Het bovenste bord is een oud bord van Dude, die (net als DML) veel vast zet met tie-wraps. Het onderste bord is gevonden ergens op TGP, daar zijn de kabels vastgezet met zogeheten 'plakzadels'. Je kan ze hier vinden.
kutforum... eens kijken of 'ie nu 3 berichten van mij tegelijk laat zien?
Anyway, zoeken kan je leren.
Zo blijkt dat Haar Guitars visual sound gewoon importeert, en dat de überhandige MC-8 multiplug,
gewoon te verkrijgen is bij een van deze dealers. Alleen jammer dat geen enkele webshop van die dealers de multiplug gewoon 'aanklikbaar' heeft.
Prijs is 16 euro.
Laatst gewijzigd door Nielsje; 18 januari 2009 om 23:26
Forum is dramatisch sloom, ik heb het al gemeld bij de chef.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
En het verkrijgen deze daisy is een hels probleem. Een aantal door de vd Haar gesuggereerde dealers leveren hem blijkbaar niet, of willen niet bestellen. Feedback doet er blijkbaar 3 weken over om hem te bestellen.
Andere winkels zoals Big One heb ik niet eens gemaild, zij vragen al 8 euro voor het verzenden alleen, wat ik een beetje ruig vind voor een product van 16 euri..
dv247.com levert hem wel, maar accepteert blijkbaar geen paypal, voor de rest heb ik hem nog niet kunnen vinden in de U.K.
We zoeken verder..
Ik heb er twee waarvan één reserve... ruilen? laten we zeggen voor een... eh..
Serieus, ik haal ze bij Sound Plaza, Amsterdam.
Bedankt voor de tip! Zal ze even mailen vandaag.
Leuk topic dit!
Ik had lang geleden al eens een monster van een MDF-board gepost in een ander topic, maar nu ben ik het zat. Ik heb een Pedaltrain 2 besteld, maar het duurt nog ff voor die binnenkomt. Ik ben nu op zoek naar een stekkerdoos waarvan de contacten NIET SCHUIN staan... En geloof mij: dat valt niet mee!
Hoe pakken anderen dat aan op een Pedaltrain? Ik wil geen voeding á la PP+ of Big John, maar wel een acceptabele oplossing waar ik m'n 1 Spot en 18V adapters op kwijt kan.
Is dit iets?
Prima-Nocte @ Myspace
When the earth spits out the dead,
They will rise to suck the blood of the living...
Spiderpig
Spiderpig
Does whatever a spiderpig does
Can he swing
From a web?
No he can't
He's a pig
Look oooooout!
He is a spiderpig
Favorieten/bladwijzers