Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 124

Discussie: Leuke Boss pedalen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Nou.. nog niet zo ver maar mn ksit is vol

morgen verwacht ik een Pod 2.0 een DD-3 en een boss flanger...

Dan gaan we dit bordje gebruiksklaar maken en het Hammond floorboard flightcaseje volstoppen met boss pedaaltjes
    een Pod 2.0 :S
    hoe klinkt dat nou, Nothing Else Matters ?

heb je de keus op die pedalen op verkrijgbaarheid binnen tijdsbestek laten vallen, of heb je bewust een mix van klassiekers en klassieke-onderbelichte pedalen genomen (MT-2 én MZ-2, CE-3 ipv CE-2, OS-2 ipv BD-2/OD-3 ?)

overigens, als je 'all-boss' gaat, zou ik die PW-10 links laten liggen en kijken of je -als je 't bij dit koffertje houdt- niet liever een TW-1 of AW-3 combineert met een PH-1 of PH-3..

bring on tha funk !
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    een Pod 2.0 :S
    hoe klinkt dat nou, Nothing Else Matters ?

heb je de keus op die pedalen op verkrijgbaarheid binnen tijdsbestek laten vallen, of heb je bewust een mix van klassiekers en klassieke-onderbelichte pedalen genomen (MT-2 én MZ-2, CE-3 ipv CE-2, OS-2 ipv BD-2/OD-3 ?)

overigens, als je 'all-boss' gaat, zou ik die PW-10 links laten liggen en kijken of je -als je 't bij dit koffertje houdt- niet liever een TW-1 of AW-3 combineert met een PH-1 of PH-3..

bring on tha funk !

Line6 Pod 2.0 ... voor het geld wat ik ervoor betaalde kan je m niet klaten liggen... Ik kan m leuk gebruiken voor bij mn pctje... als ik wil spelen kan ik gelijk inpluggen...

Ik heb geen specifieke keus gemaakt voor deze pedalen. Het waren de pedalen die ik snel en goedkoop kom kopen. sinds dit topic er is krijg ik ontzettend veel PM (ik heb die spam liever in het topic zelf anders is je mailbox zo snel vol) met aanbiedingen van boss pedaaltjes. Vaak van mensen die denken dat je de nieuwprijs wel even wilt betalen maar er zitten ook leuke aanbiedingen bij.
    Het leukste blijft marktplaats... Lekker bieden. En vaak is er dan iemand die heel motiverend zegt dat ik voor dat bedrag zo'n pedaal nooit zal vinden... Echt niet leuk want dan wordt het sport

Ik wil dus gewoon boss pedaaltjes sparen en over deze wah ben ik redelijk tevreden... Een phaser moet er idd absoluut nog bij komen maar dat komt nog. HEt leuke van dit bordje is dat ik het mee kan nemen naar de oefenruimte en elke keer wat anders mee kan. nit dat ik dat echt snel doe maar het kan wel als ik dat zou willen
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

@ Nocki

Ik heb hier nog een Boss OD-2 turbo overdrive liggen..

PM wanneer interesse
    Gezocht:
    - 2x Mesa-Boogie Lonestar 90W 1x12 cabinet
    Te koop:
    - Emma Reezafratzitz

Senior Member

Standaard

waarom 5 overdrives/distortions? ipv b.v. één, twee goede distortion pedalen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maroon Bekijk bericht
    waarom 5 overdrives/distortions? ipv b.v. één, twee goede distortion pedalen?

precies. Waarom. Gewoon niet. is het antwoord

Zoals gezegd spaar ik die stomme dingen gewoon. als ik ze straks allemaal heb ga ik ze echt niet allemaal mee slepen. tot gisteren toe paste alles in 1 case.
    Vanaf gisteren zijn het er zoveel dat dat niet meer past. Vanavond ga ik mn Hammond case prepareren om ze te behuizen...

Vanaf dan neem ik in mn pedalboardje alleen mee wat ik nodig dnek te hebben

Gisteravond heb ik sinds 8 jaar weer gespeeld op een goedkoop ampje met de MT-2 en ik heb enorm genoten... zo simpel! zo goedkoop en zo'n lekker geluid...
    stond er echt van te kijken... Spel zit m echt in je vingers en ondanks dat mn rackje 100x beter klinkt is dit ook enorm leuk...

Wat ik nodig heb is alleen een overdriveje, Tuner, een highgain pedaal, ene delay, een phaser en een chorus. wah is leuk en het meeste gebruik ik amper

tis voor de hobby dus... dit pedalboard was dus zeker niet serieus... Het hele boss gebeuren is eigenlijk niet serieus...

Geluid zit m echt in je vingers... en daardoor gaat er een werled voor me open

Senior Member

Standaard

Niet serieus?!? en ik wou je net mailen of je mijn bossverzameling wilt ruilen voor je LP....
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

Standaard

je bent te laat. vandaag komt er iemand die m ruilt tegen zn epi...
    als je nou eerder was geweest..

Senior Member

Standaard

Damn, vis ik weer achter het net...... en ik wou er nog wel een ibi 10-series pedaaltje bijdoen, kon je daarmee ook een verzameling beginnen!

Nee zonder gekheid, die dingen zijn idd zeer verslavend al moet ik zeggen dat de meeste boss od/dist mij wat minder boeien, maar vooral die oude analoge modulatie/Time-based pedalen zijn errug lekker!
    SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
    Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...

Standaard

hihi.

Het is gewoon leuke rommel inderdaad.
    en hetblijft leuk om steeds een nieuw pedaaltje te kunnen kopen uit een bijna oneindige serie... De ibanez pedalen zijn idd een optie maar laat ik eerst maar eens kijken hoe lang ik dit volhoudt. Als ik straks zie welke waarde de verzameling vertegenwoordigt is de kans groot dat het opeens weer weg moet!
    Maar tot die tijd is het leuk om lekker te rommelen!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Eigenlijk een soort spaarpotje maar dan net even anders
    ----

// City Of Life //

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten