Ik wil mijn gitaar zo stemmen :C#-G#-E-B-F#-C#. Voor een paar nummers van limp bizkit. Hoe krijg ik dit in godsnaam voor mekaar.
Ik wil mijn gitaar zo stemmen :C#-G#-E-B-F#-C#. Voor een paar nummers van limp bizkit. Hoe krijg ik dit in godsnaam voor mekaar.
1. verkeerde forum
2. je moet ook geen limp bizkit spelen
3. liever niet Gods naam gebruiken in die context
4. met een beetje logisch nadenken kom je denk ik al een heel eind om dat op te lossen, ik zou het alleen niet gaan proberen met een standaard setje snaren
pokkel'n
Ik denk dat je in een band speelt en die liedjes en een aparte stemming meot doen? nou.. dan kan je met een de-tuner (of hoe heet zon ding) een andere stemming aanmeten. DAn hoef je niet tussen de nummers te draaien aan je knoppen.. ik begin er persoonlijk niet aan.. keep it pure
de beste manier is om aan je stemmechanieken te draaien tot je gitaar juist is gestemd
Gear: 357 toetsen, 35 snaren
Mijn soloproject:Returning Dream op last.fm Returning Dream Myspace
Te koop: H&K Attax 100 3 kanaals versterker, incl. footswitchOorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Koop iig ook een chromatische tuner zodat je zeker weet dat de snaren juist gestemd zijn. Het is 1 1/2 toon omlaag alle snaren, dus idd een pitch-shifter is nog makkelijker, maar ja een beetje dure oplossing.
Koop dus een setje dikkere snare (012 ofzo), een chromatische tuner om je gitaar in die stemming te krijgen en speel lekker limb bizkit (dat is dan weer een beetje jammer, maar dat moet je zelf weten natuurlijk )
waarom wil je uberhaubt limp bizkit spelen
Drommels ik word zenuwachtig en dat betekent maar 1 ding !! die Bassie en Adriaan zijn in de buurt !! Drommels, Drommels en nog eens Drommels !!!!!!!!!!!1!!!!11
lennart is sexy (K)
SHUT UP! Reageer niet als je niks zinnigs te zeggen hebt, als die jongen Limp Bizkit wil spelen is dat zijn goed recht.
Mith geen aandacht geven op dat soort replies joh das het beste medicijn
je hebt gelijk barret ik maak me veel te druk.
Ik neem aan dat je een Hipshot bedoeld? maar dat werkt in dit geval niet, een Hipshot is een geweldig apparaatje maar kan alleen maar 1 hele toon naar beneden, Dus sta je in E gestemd dan kan ie alleen maar naar D enz.Oorspronkelijk geplaatst door ?echo
Favorieten/bladwijzers