Gave set man!
Gave set man!
----
// City Of Life //
Vet!! Mooi kleurtje ookennu tja, ik heb t zelfde gezegt over mijn Soldano, en die gaat ook voorlopig zeeeeker nog niet weg..
Te Koop:
EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
Audiotechnica ATW 1451 wireless
1000 Miles Ahead RIP
Hee mooi dat m'n stack er op staat. Het is reissue met een 1960TV en dat is uiteraard met Greenback's. Ik zal nog wel eens wat foto's proberen te posten want ik heb namelijk nog veel meer Marshall's en kasten. Die Jtm/tv combi is wel m'n huidige setup.
Tuurlijk niet, wie doet er zijn soldano nou weg? Ja volgens mij is er trouwens nog iemand met hetzelfde kleurtje hier op het forum. Heb wel behoefte aan andere versterkers erbij. Fender twin/DR en een oude marshall en iets als een matamp of Hiwatt lijkt me ook wel gaaf erbij!
Maar die soldano blijft...
TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)
Hey!
Ja klopt ik heb 'm ook in het oranje!
Welke speakers gebruiken jullie? V30's in die Bogner?
Ik heb die van mij bij JukeBox in Boekel gekocht, best een eindje uit de buurt hier vanuit zeeland, maar voor zo ver ik weet wel 1 van de weinige in NL die ze verkoopt.
Die van mij gaat ook zeker nooit meer weg!
Wat trouwens wel leuk is,
Toen ik mn soldano kocht was ik natuurlijk zo blij als een kind, en heb ik soldano een mailtje gestuurd, dat ik het een geweldige versterker vind enzo, krijg je gewoon een dag of 2 later een mailtje terug van Micheal Soldano..
Groetjes
Ik heb de Soldano op een Orange V30 kast staan. Staat hier een paar pagina's terug nog. Foto's van de setup tijdens recente opnamen. Ik heb overigens een modded Avengerin t zwart.
Jukebox importeert Soldano's zelf geloof ik.
@ Punkrockerke, we hebben nieuwe 1000MA opnamen op myspace staan![]()
Te Koop:
EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
Audiotechnica ATW 1451 wireless
1000 Miles Ahead RIP
Mijn SLO 100 is al eventjes verkocht, goeie amp maar missen doe ik 'm niet echt...
Anyway, mijn ampjes zijn eens allemaal thuis voor de verandering, snel fotootje getrokken... Leuke is dat ik voor elke soort muziek wel een amp/combinatie heb staan...
Bogner Uberschall-Marshall JVM-Orange V30-Marshall Mode Four G12K100-Fender 94 Twin Amp.
MS
Favorieten/bladwijzers