haha, zing er dan bij![]()
Die wijnrode custom, dat is pas een gitaar... Man man man, een echte amazone ^^
De rest vind ik eigenlijk niets op zich. Andere LP's doen me niets, en de Warmoths vind ik allesbehalve geslaagd. Maar da's een kwestie van smaak![]()
ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.
Die Tobaccoburst is inderdaad wel goed op weg, maar ik (persoonlijk) mis nog iets. Een binding heb ik graag bij een LP, anders oogt het zo onafgewerkt. Ook vind ik dot inlays op een LP doodzonde, en de headstocks van de Warmoths geven precies de indruk niet afgewerkt te zijn?
Wel een prachtige finish, daarover niets dan lof.
ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.
de tobaccoburst heeft clearcoat binding, en de headstocks zijn gewoon af hoor... ik weet niet precies waar je op doelt.
dat van de dots, tja, dat is waar. maar deze halzen waren zo freakin goedkoop, via de custombuildroute had 't me bijna 2 keer meer gekost, terwijl dit al qua hout en feel precies goed is. ik ga geen 560$ neertellen wanneer 't niet nodig is. toen ik die 2 kocht, hanteerde warmoth nog belachelijk lage prijzen. ik heb voor de tobacco en fireburst LP's nog geeen 750 euro neergeteld. daar krijg je nu nauwelijks een body en hals voor, laat staan lak, pups en hardware erbij...
toffe collectie, veel les pauls! ik vind eigenlijk alleen de zwarte custom mooi, maar als ik het goed zie is die middelste pickup anders, ik zou gewoon voor 3x humbucker gaan.
![]()
@ Orph: Jij meld ook niks meer hehIk zie een The Paul, een Studio Faded, en nog 2 naturel 2 puppers waar ik niks van weet.
Meer info please!
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Maakt niet uit ik zag een aantal dingen die ik niet herken. Wat precies weet ik zo gauw ook niet meer![]()
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Favorieten/bladwijzers