Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 695 van 1214 EersteEerste ... 1955956456856936946956966977057457951195 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.941 t/m 6.950 van 12136
    Senior Member

Standaard

... en je dan verbazen dat iemand met een peperdure set een kutgeluid heeft en iemand met een baggerset een geweldig geluid

Senior Member

Standaard

Valt inderdaad op! Wat ik ook merk is dat gitaristen met enorme pedalboards om een of andere reden niet zo euh, "gevarieerd" klinken als gitaristen die gewoon rechtstreeks inpluggen...onlogisch, i know

Senior Member

Standaard

...simpel: ááááál die effecten moet ieder nummer weer gebruikt worden en aanstaan (waarom zou je ze anders hebben ) met als resultaat, ieder nummer klinkt hetzelfde...(ofzo)

PS: (lees met een gezonde dosis ironie...)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Ik pakte de gitaar op vanmorgen, en wat bleek. Ik heb er nog steeds geen talent voor. Naast de ochtenderectie zijn er gelukkig NOG meer zekerheden in het leven!
    VIVA FUI IN SILVIS
    SUM DURA OCCISA
    SECURI DUM VIXI TACUI
    MORTUA DULCE CANO

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aimé Bekijk bericht
    Valt inderdaad op! Wat ik ook merk is dat gitaristen met enorme pedalboards om een of andere reden niet zo euh, "gevarieerd" klinken als gitaristen die gewoon rechtstreeks inpluggen...onlogisch, i know
    Ik zag laatst juist precies het omgekeerde: een gozer met een driekanaalsamp, één kanaal gebruiken, één gitaar en hij klonk dus overal hetzelfde. In een coverband met een heel gevarieerd repertoire....kwam niet over.
    Jouw stelling ontkracht trouwens wel het vooroordeel dat mensen die veel pedalen hebben hun spel maskeren door veelvuldig effectgebruik
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard Pedalboards!!

Hier mijn Pedalboards:

De bovenste is mijn nieuwste board. Ik hoop er ooit nog een Zendrive op te kunnen krijgen maar het geld is nu op. Ook een modulatie effect (Flanger/Chorus/vibe oid) lijkt me erg leuk, maar weet nog niet wat. Boardje werkt prima en kostte bijna niks
    De tweede is mijn trots. Inmiddels zijn er al wat veranderingen. Zo is de Emma eruit en zit daar nu een Boss GE7 in.
    Het derde boardje is van onze zanger, maar ik heb het gemaakt en op de DD6 na, zijn alle pedalen van mij.
    Verder heb ik nog een Boss ME50 als noodoplossingen.
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

Senior Member

Standaard

Euh... Waarom heeft je zanger een stemapparaat nodig? :P En nog een goede vraag: waarom bezit jij er drie!?
    Laatst gewijzigd door Fuhgawz; 25 januari 2009 om 11:10
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Standaard

Geïnspireerd door alle boards hier, presenteer ik de mijne:

Het grijze spul is tapijt. Ik heb de onderkant van mijn pedalen met klitteband bedekt (die met de haakjes) dus dat is ideaal. Vast als een huis.

Verder onder mijn verdieping vlnr: T-bone draadloos setje (thomann), stekkerdoosje (zelfbouw) en een Harley Benton Power Plant (ook thomann).

Voor de aansluiting van stroom gebruik ik gewoon een verlengkabel.

NORMAAL:

VERDIEPING OPEN:

VERDIEPING OPEN ZOOM:

ACHTERKANT KLEPJE DICHT:

ACHTERKANT KLEPJE OPEN:

Nu alleen de pedalen nog

Op de boven verdieping komen de pedalen voor in de fx loop en daaronder de pedalen die voor de amp gaan.
    Band - www.freewaymusic.nl
    Gear - Strats en een Kemper

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Eigenlijk zijn we net een stel wijven...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Euh... Waarom heeft je zanger een stemapparaat nodig? :P En nog een goede vraag: waarom bezit jij er drie!?
    1) Om zijn gitaar te stemmen!
    2) Omdat ze alledrie anders zijn. Ik speel in verschillende bezettingen/bands/concepten. Daarnaast kan ik mijn grote pedalboard niet altijd meenemen. Die van de zanger kan ik niet gebruiken omdat de zanger die gebruikt en mijn ME50 wil ik niet graag wegdoen. En er zijn nog tal van andere redenen voor hoor.
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

Standaard

hoe bevalt dat T-bone draadloos setje?
    en hoeveel heb je ervoor gegeven als ik vragen mag?

Senior Member

Standaard

Mijn pedalboardjes;
    Deze gebruik ik met mijn Koch en staat beschreven in mijn sig;

Deze gebruik ik met mijn oefensetup Epi VJ Head + Kitty Hawk 1x12
    Een Boss FV-50 H - Marshall Bluesbreaker mk1 clone - Modded COT 50 clone - EH DMM XO
    Laatst gewijzigd door Ash ketchum; 25 januari 2009 om 16:30
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten