bc rich warlock
bc rich stealth
tcs les paul
samick explorer
1 stagg electrisch
2x merkloos acoustisch
1 semi daytone
1 western arianne
1 combo akoestisch
1 vester strat
Ongelofelijk hoeveel posts dit topic heeft
Ik heb er een tiental op het moment, denk ik. Daar heeft nog nooit een echt dure gitaar bijgezeten. Wel een paar waar ik heel veel tijd in heb gestopt; het aandeel zelfgebouwde gitaren begint serieus in te lopen op het aantal gekochte.
- Epiphone G-400 is al jaren mijn live-axe
- In '04 was ik in China en toen heb ik in Shanghai een 'Squier made by Fender' Bullet Strat gekocht, voor omgerekend 90 euro. Daar heb ik ook veel mee opgetreden en tegenwoordig gebruik ik 'm vnl. voor lesgeven. Een van mijn dierbaren.
- Ooit heb ik een Höfner 176 gehad, maar daarvan slingeren nog slechts onderdelen rond vanwege wat vroeg ontloken bouwdrift; eens ga ik wat ervan over is weer samenvoegen tot iets dat de moeite waard is.
- De Stonebeat AS, mijn meest recente zelfbouw, is de gitaar waarop ik de afgelopen weken het meest gespeeld heb.
- M'n Hohner G2Tremolo staat al jaren ongebruikt en steeds gestripter in een hoekje te wachten op betere tijden
- Akoestisch speel ik veel op een onlangs voor bijna niets aangeschaft Landola klassieke gitaar
- Ik heb ook nog een Manuel Valesco klassieke
- En een Jester Dreadnaught
- En ook nog wat in aanbouw
Wat maakt het ook allemaal uit? Al heb je maar 1 gitaar, als jij en de jouwen gelukkiger worden als je die bespeelt, is dat voldoende.
Laatst gewijzigd door aaronstonebeat; 22 januari 2009 om 04:05
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Wegens verhuizing wat plek gemaakt: 3 eraf dus zit nu op een totaal van 10!
Hmm, ik heb 11 gitaren en het is nog lang niet genoeg. Gelukkig heb ik weinig geld![]()
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
ik vind eigenlijk wel dat mijn 12snarigen dubbel tellen![]()
8 stuks, allemaal acoustisch (3 x Gibson, 1 x Takamine, 1 x Martin, 1 x klassiek en 2 x flutgitaren)
Mijn gitaren:
- Gibson Songwriter Deluxe - Sunburst
- Martin LX-1
- Zelfbouw telecoustic
Favorieten/bladwijzers