Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 692 van 1214 EersteEerste ... 1925926426826906916926936947027427921192 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.911 t/m 6.920 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door itsmekeuh Bekijk bericht
    Ben ik toch benieuwd: Die korte klotz kabels (zoals tussen je delay en booster) waar haal je die? En wat voor kabels zijn dat tussen je compressor en rat?

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ben ik toch benieuwd: Die korte klotz kabels (zoals tussen je delay en booster) waar haal je die? En wat voor kabels zijn dat tussen je compressor en rat?
    Die korte Klotz kabeltjes heb ik besteld bij music-produktiv.de

http://www.musik-produktiv.de/klotz-...-2er-pack.aspx

Die kabeltjes ts de rat en compressor zijn Klotz RockMaster Matthias Jabs, beetje aan de dure kant en een beetje te onflexibel om goed te zijn voor een pedaalbord, maar goed, t zijn wel goeie kabels natuurlijk...

http://www.musicstore.de/nl_NL/BEF/K...ACC0001525-000
    Bij Music-Productiv zijn ze wel 3 euro goedkoper zie ik net..., maar goed VEEL te duur imho.

Standaard

Die korte Klotz kabeltjes heb ik besteld bij music-produktiv.de

http://www.musik-produktiv.de/klotz-...-2er-pack.aspx

Die kabeltjes ts de rat en compressor zijn Klotz RockMaster Matthias Jabs, beetje aan de dure kant en een beetje te onflexibel om goed te zijn voor een pedaalbord, maar goed, t zijn wel goeie kabels natuurlijk...

http://www.musicstore.de/nl_NL/BEF/K...ACC0001525-000
    Bij Music-Productiv zijn ze wel 3 euro goedkoper zie ik net..., maar goed VEEL te duur imho.
    Hm.. Maar merk je ook een verschil qua klank? Stalen jacks zijn natuurlijk wel steviger (en volgens zijn deze ook los te schroeven, dus te repareren), maar voor een pedalboard is dat niet zo van belang.

Voor 20 euro per kabel kan je beter aan de George L of Lava Cable.

Junior Member

Standaard

Hm.. Maar merk je ook een verschil qua klank? Stalen jacks zijn natuurlijk wel steviger (en volgens zijn deze ook los te schroeven, dus te repareren), maar voor een pedalboard is dat niet zo van belang.

Voor 20 euro per kabel kan je beter aan de George L of Lava Cable.
    Ik heb nog geen specifieke testen gedaan, maar ik denk dat het niet veel verschil maakt. Die duurdere kabels had ik toevallig nog liggen en ik kwam een paar 15cm kabeltjes van die goedkopere reeks te kort.

Standaard

Ik heb nog geen specifieke testen gedaan, maar ik denk dat het niet veel verschil maakt. Die duurdere kabels had ik toevallig nog liggen en ik kwam een paar 15cm kabeltjes van die goedkopere reeks te kort.
    Zou je eens een testje willen doen qua kwaliteit? Iets met hoog behoud, of juist verlies etc? Je vindt de duurdere niet fijn werken omdat de kabel wat stug is?

Dictator

Standaard

Deze week mijn pedaalbord gemaakt...

Komen eind Februari in principe nog op het bord: MXR Phase 90, Artec Wah, Fulltone OCD

En die FAB chorus gaat er ook weer af, komt een cool cat chorus voor in de plaats.

ow en overal nog een extra strookje velcro ( zat door mijn voorraad heen )

Hoe bevalt die Artec Delay?
    Gezocht: Ibanez DE7

Junior Member

Standaard

Zou je eens een testje willen doen qua kwaliteit? Iets met hoog behoud, of juist verlies etc? Je vindt de duurdere niet fijn werken omdat de kabel wat stug is?
    Ik zal vanavond eens testen en een AB testje opnemen.

En inderdaadde stugheid + prijs is de reden waarom ik gekozen heb voor die andere klotz kabels.

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Hoe bevalt die Artec Delay?
    Ik ben er zeer happy mee, klinkt goed, geen tone suck, max delay tijd is meer dan voldoende voor me.

Alleen de locatie van de powerplug hé ! waarom kunnen ze dat niet boven aanzetten ???

Ik had een vraagje ivm luide plops bij het inschakelen en heb hun daarover gemailed, en heb ook mooi antwoord gekregen, dus email support is ook dik ok ( oorzaak was die FAB chorus trouwens, niet de delay zelf )

Ik ga volgende maand ook hun Wah bestellen.. eens zien of ik daar even tevreden over ga zijn :-)

Dictator

Standaard

Dus nu geen problemen meer met de plops e.d.?

Ik zit er over te twijfelen om dat pedaaltje een keer aan te schaffen, maar ik heb ook al twee delays. Beetje overkill ben ik bang.
    Gezocht: Ibanez DE7

Junior Member

Standaard

@Nielsje: Ik heb net ff vergeleken... en ik kan geen verschil horen, geen verlies tov elkaar.
    Ik heb wel niet genoeg kabeltjes van elk om een volledige pedalboard te testen, dus heb ik het telkens bij 3 kabeltjes moeten houden.

@almarvk: Neen geen plops meer, schakelt geruisloos.
    Laatst gewijzigd door itsmekeuh; 21 januari 2009 om 22:02

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten