Mijn leukste opnames zijn met mijn oude 4 sporen tape recorder, Behringer v-amp, shure pg-58 en een oude Yamaha drumcomputer.
Nu ik het allemaal wat luxer heb, begin ik me meer te focussen op kwaliteit en sound dan op het werkelijke spel en de partituren.
Cool.. zie de laatste tijd weer leuke foto's voorbij komen in dit topic. Bij mij is t nog steeds min of meer hetzelfde. Alles werkt, dus waarom iets veranderen. Ben wel een tijd geleden definitief van Cubase naar Nuendo over gestapt en staan er nu 2 beeldschermen omdat er een pc bijgekomen is.
Grt R!
Rechts boven op de foto!
2 cassette recorders - doe maar duur!!
Vriendelijke groet,
ja, nul euro.
Ik heb vrij vroeg een cd brander gekocht (1997) en na een paar testjes was het heel snel afgelopen met de cassette in huize beton. Heb nog een tijdje ook minidisc gehad.
Vriendelijke groet,
lol.. Lamlul
Kheb hier minidisc en harde schijf voor opslag. Digitale recorder en stand alone pc voor opnames. Dvd recorder natuurlijk. En een stuk of wat cassetedecks om mee te pielen. Niks mis mee toch?
Als je die dingen btw goed onderhoudt en niet bezuinigd op de tapejes die je koopt klinkt t allemaal vrij aardig hoor. Heb mn allereerste demo toen ik een jaar of dertien was in elkaar geknutseld door twee tapedecks te koppelen. Dat was door te overdubben mijn self-invented multi-track. Net als The Beatles maar dan met cassettes lol..
Grt R!
Laatst gewijzigd door DeiDRagonas; 16 januari 2009 om 23:57
Blijf je thuisstudio posten!
Little Dark Edge Music
Favorieten/bladwijzers