Dank vrienden!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
proficiat aaron!
respect voor hoge zelfbouwfactor. met name brug en tailpiece vind ik echt stijlvol, een winner.
wat me een beetje stoorde bij je allereerste zelfbouw was de drukte van de layout van plaatjes, knoppen enz..., bij deze gitaar vind ik dat veel beter, rustiger, meer classy. zelfs de minitoggles storen me niet (erg)

dat van de stringwinder die je niet kan gebruiken op de bovenste tuners: omwille van die reden zou ik persoonlijk mijn ontwerp niet aanpassen. (de Guttlin headstock heeft het ook een beetje bij de G tuner)

Ik denk dat zwarte pupcovers zeker ook heel mooi zouden zijn.
nogmaals: great job!
Barno, tof, ik moet zeggen dat ik simpelheid gaande weg steeds meer ga waarderen. Maar door de eerdere oefening weet ik iig wel wat verschillende schakelingen voor invloed hebben; en ik krijg gerichtere ideeën over wat ik wil.

En toch gaat die Ph. II nog het ingewikkelde gedrocht worden dat ik bedacht heb.

Een opsteker over die winder maar ik ben die dingen in de loop van de tijd zoveel gaan gebruiken dat het wel 'n gemis is als 't niet kan.
Of dat ik steeds weer butsen in de kop maak omdat elke keer te laat denk: o nee, bij die ging dat niet

Zwarte covers bestel ik zodra ik weer wat te bestellen heb; ik ga het proberen en ik toon wel een plaatje tzt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
kan niet anders zeggen dat het een mooie gitaar is geworden.
vooral het gebrek aan positie stippen/blokken etc is echt een voordeel
Ja, Hops, ben ik het nu ook roerend mee eens. Ik vond het altijd wel deftig. Toch heb ik nooit een gitaar gehad zonder markeringen op de toets en ik dacht dat ik dat bij het spelen zou missen, maar dat is helemaal niet zo.
Sidedots is genoeg (dat messing werkt trouwens prima daarvoor, is tot dusver in alle licht heel goed zichtbaar). Dus ik ben zomaar verlost van de toetsstippen
Ze blijven wel handig bij lesgeven