Carl Martin 2 wah.
ik ga straks enkele pedalen bestellen, en dan kan ik beginnen aan men derde pedalboard ondertussen. heb terug enkele ideetjes. maar eerst:
vraagjes!
die proco rat: is die center positief? is zo'n verloopje van visual spot goed daarvoor?
hmm, ik dacht dat ik meer vraagjes had.. als ze komen zal ik wel nog eens posten..
grts
Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
Amp: JCA 20H+24s
Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8
Pfoeh... Eh... ja, voor mij een hele bruikbare wah. Het is geen Crybaby, geen Vox wah, maar kan wel beide goed benaderen door z'n meerdere in te stellen standen, plus dat de sweep in te stellen is. De geluiden in de hielfunctie zijn wel belachelijk en ik kan me niet voorstellen dat mensen dat bruikbaar vinden. Bovendien is de switch veel te licht werkend, waardoor je om de haverklap midden in een lekker moppie spelen ineens een ander wah geluid hebt. In de drie standen onder de hiel ligt de nadruk op de lage tonen, met de drie standen van de 'gewone' wah juist meer het hoog. Ik heb dan ook die knop in de hiel er uit gehaald en nu werkt het perfect voor mij. Doet het goed met clean, hoewel het ding op z'n best is met een zooi gain wat mij betreft. Bovendien is ie ook heel degelijk gebouwd, wat voor mij ook niet onbelangrijk is, gezien de plank vaak op een fietsstuur ligt te stuiteren.![]()
Deze week mijn pedaalbord gemaakt...
Komen eind Februari in principe nog op het bord: MXR Phase 90, Artec Wah, Fulltone OCD
En die FAB chorus gaat er ook weer af, komt een cool cat chorus voor in de plaats.
ow en overal nog een extra strookje velcro ( zat door mijn voorraad heen )
![]()
Favorieten/bladwijzers