Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 690 van 1214 EersteEerste ... 1905906406806886896906916927007407901190 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.891 t/m 6.900 van 12136

Standaard

Dit is mijne, tot nu toe. Ik ben bezig de BD-2 en een Vox Wah die niet op het bord zit te verkopen, om een verbzilla/fulldrive2 te kopen.

Alles natuurlijk in een verbouwde showmaster 24.

Volgorde: Korg Pitchblack -> Route 66 -> BD-2 -> CE-5 -> DD-7 -> EB VPJr

Standaard

Ziet er bruikbaar uit! Zou je niet liever die tapswitch onderaan neer zetten? voor een keertje aan/uit trappen vind ik het niet zo erg om met m'n voet helemaal over m'n board te zwaaien, tappen lijkt me toch minder praktisch.

edit: Ik weet niet hoe je alles nu voedt, maar als je een Verbzilla gaat kopen (Line6 toch? staat er nét eentje op marktplaats) zorg dan voor een aparte adapter. Helaas hebben Line6 pedalen een slechte filtering, en kunnen ze niet op een daisychain. Krijg je erg veel nare geluiden van.
    Laatst gewijzigd door Nielsje; 19 januari 2009 om 15:57

Senior Member

Standaard

Mooie boardjes, die Gator Pedal Totes, ik kende ze nog niet. Kan daar een Voodoolab pedalpower onder? Ik zie nergens gaten of gleuven om snoeren onderlangs te lussen, of om de stroomkabeltjes van de voeding naar de pedalen te krijgen. Dat hoeft toch niet allemaal langs de zijkant van het board?

Practice cures most tone issues - John Suhr

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jero Bekijk bericht
    Mooie boardjes, die Gator Pedal Totes, ik kende ze nog niet. Kan daar een Voodoolab pedalpower onder? Ik zie nergens gaten of gleuven om snoeren onderlangs te lussen, of om de stroomkabeltjes van de voeding naar de pedalen te krijgen. Dat hoeft toch niet allemaal langs de zijkant van het board?
    De patchkabeltjes zul je weg moeten werken op het bord zelf. Aan de verre kant van het bord zit een gleuf waar je voedingskabeltjes doorheen kunnen.
    Of er een voodoolab pedalpower onder past weet ik niet.
    Allemaal een kwestie van even google gebruiken denk ik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joene1988 Bekijk bericht
    Dit is mijne, tot nu toe. Ik ben bezig de BD-2 en een Vox Wah die niet op het bord zit te verkopen, om een verbzilla/fulldrive2 te kopen.

Alles natuurlijk in een verbouwde showmaster 24.

Volgorde: Korg Pitchblack -> Route 66 -> BD-2 -> CE-5 -> DD-7 -> EB VPJr
    waarom die wah verkopen? denk dat je meer aan 'n wah hebt dan aan 'n reverb... of ben ik nu gek en gebruik je bijna geen wah?

leuk board, alleen even die gekke regenboogkabeltjes vervangen...!

er past een DC Brick onder, T-rex fueltank ook volgens mij.. Pedal Power misschien ook, weet even niet hoe groot die dingen zijn..
    de Pedal Tote heeft i.i.g. 4 schroefgaten om de Gator 8-bus of DC-Brick vast te kunnen schroeven.. wellicht dat 'n PP2 daar ook onder past.. ?
    je hebt inderdaad 'n sleuf aan de lange kant/achter kant van de Tote, waar je je daisy chain door kunt lussen, rest zul je op 't board moeten tie-wrappen, of aan de zijkant/onderkant wegwerken..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Thumbs up

Dit werkt ook!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    waarom die wah verkopen? denk dat je meer aan 'n wah hebt dan aan 'n reverb... of ben ik nu gek en gebruik je bijna geen wah?

leuk board, alleen even die gekke regenboogkabeltjes vervangen...!
    Ik persoonlijk gebruik de wah bijna niet. Ik speel vrij weinig funk, en voor mijn solo's vind ik een lekkere reverb of delay erachter veel fijner en ook mooier. Smaakkwestie denk ik. Al vermoed ik dat er ooit wel weer een wah komt, maar voor nu heb ik hem niet nodig, en kan ik hem beter verkopen, om geld te krijgen voor iets anders. Ben een arme student weet je

Wat de regenboogkabeltjes betreft, ach, ik weet dat ik een keer goede kabels moet kopen, maar ik heb er geen tijd en zin in:P en misschien ook wel geen geld, geen idee eigenlijk, waaarschijnlijk pure laksheid.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ziet er bruikbaar uit! Zou je niet liever die tapswitch onderaan neer zetten? voor een keertje aan/uit trappen vind ik het niet zo erg om met m'n voet helemaal over m'n board te zwaaien, tappen lijkt me toch minder praktisch.
    edit: Ik weet niet hoe je alles nu voedt, maar als je een Verbzilla gaat kopen (Line6 toch? staat er nét eentje op marktplaats) zorg dan voor een aparte adapter. Helaas hebben Line6 pedalen een slechte filtering, en kunnen ze niet op een daisychain. Krijg je erg veel nare geluiden van.
    Wat die tapswitch betreft heb je gelijk, maar ik ben van plan daar een andere behuizing voor te maken, of zelf iets nieuws te bouwen, zodat ie tussen de chorus en de delay in past. Dan heb ik boven ruimte over voor een fulldrive 2, en voor de BD-2 kan ik dan een verbzilla doen, en dan is mn bordje mooi vol, en voorlopig denk ik ook wel volledig. En bedankt voor die tip wat betreft de voeidng, ik zal dat eens uitzoeken

Banned

Standaard

Vandaag de Ibanez RC-99 mogen ontvangen. De Rocktron Pulse Tremelo is er helaas wel af gegaan, maar ik moet een keuze maken... Alleen nog even een nieuw kabeltje maken, maar kon even zo snel geen kabel vinden. Maar het piest precas zo!

Volgens mij was Fughawz waar ik het Ibanez pedaal van heb gekocht? Hoe 't ook zij, ik heb zelden zo goed en makkelijk zaken gedaan, waarvoor m'n dank.

Over het pedaal zelf kan ik weinig zeggen, daar heb ik 'm nog te weinig voor bespeeld. Komt nog.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joene1988 Bekijk bericht
    Wat die tapswitch betreft heb je gelijk, maar ik ben van plan daar een andere behuizing voor te maken, of zelf iets nieuws te bouwen, zodat ie tussen de chorus en de delay in past. Dan heb ik boven ruimte over voor een fulldrive 2, en voor de BD-2 kan ik dan een verbzilla doen, en dan is mn bordje mooi vol, en voorlopig denk ik ook wel volledig. En bedankt voor die tip wat betreft de voeidng, ik zal dat eens uitzoeken
    kijk eens bij www.newtone-online.nl
    Daar kan je zeker kleine behuizingen scoren, alsmede moment schakelaars (dacht ik). Kan je er zelf eentje in elkaar zetten, werkt beter dan deze boss schakelaar 'ombouwen'. Die kan je dan gewoon weer verkopen.

@ Jeroen,

Je moet het gewoon wat beter indelen, ik krijg 8 pedalen op een Pedaltrain JR
    Maar die RC99 is wel erg groot.. lijkt me leuk speelgoed!
    Wat heb je in de loop van die LS-2 hangen?

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    @ Jeroen,

Je moet het gewoon wat beter indelen, ik krijg 8 pedalen op een Pedaltrain JR
    Maar die RC99 is wel erg groot.. lijkt me leuk speelgoed!
    Wat heb je in de loop van die LS-2 hangen?
    Ik heb nog wat geprobeerd wat betreft de indeling, maar het gaat echt niet lukken... Bovendien is het dan niet meer werkbaar en moet ik met m'n tenen een pedaal aandrukken. Dat werkt niet echt fijn.

Ik heb de Maxon OD808 en de Proco Rat in een loop gezet, om gelijktijdig, of los van elkaar in te kunnen schakelen. Die LS-2 werkt daarnaast als volumeboost voor de scheur.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten